نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

سر تعظیم فرود می‌آوریم برای کسانی که به سربلندی ایران و استان زنجان تلاش می‌کنند

سر تعظیم خود را برای که برای کسانی فرود می‌آوریم که سربلندی ایران عزیز اسلامی و استان زنجان به ویژه در بخش ورزش تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۳۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در مراسم بدرقه میثم نصیری کشتی‌گیر المپیکی زنجان، گفت: امید است دولتمردان جمهوری اسلامی نگاه خود را در بحث مدیریت کشور عوض کنند و به جای ساخت زندان‌ها، به ورزش توجه کنند.

علی وقف‌چی افزود: کسب سهمیه المپیک توسط میثم نصیری یک موفقیت بزرگ برای ورزش استان است.

وی با بیان اینکه برای میثم نصیری آرزوی موفقیت در المپیک داریم، اظهار داشت: امید است این قهرمان ارزنده با افتخار تمام به امید خدا پرچم ایران را در جهان به اهتزاز در آورده و الگوی اصالت و فرهنگ ایران باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سر تعظیم خود را برای کسانی فرود می‌آوریم که برای سربلندی ایران عزیز اسلامی و استان زنجان به ویژه در بخش ورزش تلاش می‌کنند.

وقف‌چی ادامه داد: امید است دولتمردان جمهوری اسلامی نگاه خود را در بحث مدیریت کشور عوض کنند و همه تلاش خود را به جای ساختن کاخ‌های دادگستری و زندان‌ها، در پرورش نیرو در این زمینه و همچنین مبارزه با قاچاق و مبارزه با مفاسد اجتماعی معطوف کنند و همه نگاه‌ها به ارتقای ورزش منجر شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزایای انجام ورزش، در پایان سخنان خود خاطر نشان ساخت: خروجی نگاه و توجه بیشتر دولتمردان به بحث ورزش، سلامت روحی و جسمی مردم است.

همچنین در این جلسه شهردار زنجان نیز با تاکید بر نگاه ویژه شهرداری زنجان به بحث ورزش، گفت: امید است میثم نصیری بتواند در رقابت‌های المپیک ریو 2016 موفق بوده و برای ایران افتخارآفرینی کند.

حبیب یگانه افزود: شهرداری و شورای شهر زنجان برای حمایت از مجموعه ورزش هر آنچه که در توان خود دارند، انجام خواهند داد.

همچنین در ادامه این جلسه ملی پوش کشتی المپیک ایران نیز با بیان اینکه در سالیان پیش از این زنجان می‌توانست کشتی‌گیر المپیکی داشته باشد، گفت: باید از همه کسانی که اینجانب را در کسب سهمیه برای ایران یاری کردند، قدردانی کنم.

میثم نصیری افزود: خدا را شاکرم که این قرعه به نام من افتاده است تا در المپیک حضور پیدا کنم و باید از همه مربیان در این راه تشکر کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار