همسرمرحوم«خوانساری»خبرنگار فقید خبرگزاری فارس در گفتگو با«بسیج»:
خانم خوانساری گفت: بحث فیش های نجومی خیلی ذهن مهدی را مشغول کرده بود و می گفت نظام و رهبر خوبی داریم ولی ای کاش چنین اتفاقی در کشور پیش نیاید چون مردم بسیار سرخورده شده اند.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۵۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
تیترهای مهدی در فارس ماندگار است / حقوق های نجومی و برجام دغدغه مهدی بود

خبرگزاری بسیج_گروه فرهنگ و جامعه: متاسفانه طی چند روز گذشته «مهدی خوانساری» خبرنگار پرتلاش خبرگزاری فارس به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت. گفتنی است مرحوم خوانساری در اداره کل استان‌های خبرگزاری فارس به همراه همسرش مشغول فعالیت بود و دارای یک فرزند دختر سه ساله‌ به نام "هلیا" است.

خبر درگذشت این فعال عرصه خبر و رسانه در آستانه روز خبرنگار موجی از غم و اندوه را در جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای ایجاد کرد، لذا بر آن شدیم تا طی گفتگویی کوتاه با همسر مرحوم خوانساری از خصایل و ویژگی های ایشان مطلع شویم.

خانم خوانساری با اشاره به برخی از ویژگی های همسر مرحومش گفت: قبل از اینکه ما با مرحوم خوانساری همسر یا همکار باشیم ایشان پسر عموی من بودند ما از یک ریشه و خون بودیم و به قدری این داغ جان سوز است که با تمام سلول های بدنم آن را حس می کنم.

وی افزود: در تمام این سال ها کسی صدای بلندش را نشنید و هیچ کس بی احترامی و بداخلاقی ایشان را ندید و همه به حیا و نجابت مهدی اذعان داشتند و من فکر می کنم خداوند مهدی را گلچین کرد.

همسر مرحوم مهدی خوانساری تصریح کرد: در بحث کاری هم تمام همکارانش گواه می دهند همیشه دستگیر همکاران نیازمند بود و بخشندگی از صفات و خصایل ایشان به حساب می آمد. با تمام توان کار می کرد و حقیقتا در خبرگزاری فارس سلطان تیتر بود و تیترهای ایشان ماندگار خواهد ماند.

وی با اشاره به مهم ترین دغدغه های مرحوم خوانساری گفت: بحث فیش های نجومی خیلی ذهن مهدی را مشغول کرده بود می گفت نظام و رهبر خوبی داریم ولی ای کاش چنین اتفاقی در کشور پیش نیاد چون مردم بسیار سرخورده شده اند.

خانم خوانساری خاطرنشان کرد: موضوع برجام از دیگر دغدغه های مهدی بود؛ ایشان پیرامون برجام بسیار مطالعه داشت و ریشه ای در موضوع می رفت و خیلی برای برجام غصه می خورد و می گفت انشاالله امام زمان(عج) کمک کند و دست آوردهای این چند سال را به باد نداده باشیم و کشور را تقدیم دشمن نکرده باشیم.

ارسال نظرات