غلامحسینی گفت: توفیق داشتیم تا هشتمین سفر زیارتی همراه با سومین تور گروهی دوچرخ سواران بابلسر در این ایام برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۸۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم غلامحسینی مسئول هیئت دوچرخه سواران بسیجی بابلسر  در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا از رکابزنی  دوچرخه سواران این شهرستان به منظور زیارت امام رضا(ع) در روز میلاد آن حضرت خبرداد.
غلامحسینی گفت: توفیق داشتیم تا هشتمین سفر زیارتی همراه با سومین تور گروهی دوچرخ سواران بابلسر در این ایام برگزار شود.
 وی از برنامه ریزی خود برای اجرای نه سفر  یاد کرد و اظهار داشت:  عزیمت به قم بمناسبت نیمه خرداد، سفر سیاحتی نوار ساحلی خزر از آستارا تا بندر ترکمن، سفر زیارتی بابلسر تا مشهدمقدس که از 17 مرداد روز تکریم خبرنگار و دهه کرامت آغاز و تا روز میلاد امام هشتم ادامه دارد  و در نهایت سفر اول آبان ماه جاری به کربلای معلی در زمره برنامه دوچرخه سواران بسیج قرار دارد.
غلامحسینی همه این سفرها را در راستای گرامی داشت یاد شهدای مدافع حرم  با شعار هوای پاک زمین پاک  دانست و افزود: مقرر شد دوچرخه سواران  در مسیر بابلسر تا مشهد ضمن در دست داشتن تصاویر شهدای مازندرانی مدافع حرم با ورود به شهر های مختلف استان ها تصاویر شهدای مدافع حرم همانجا را به خانواده های شهیدان مدافع حرم تقدیم نمایند.
بسیجی دوچرخه سوار بابلسری بیان کرد: تیم دوچرخه سواری بسیج بابلسر متشکل از 7 ورزشکار بسیج است که دو نفر از دوچرخه سواران فردا به تیم ملحق می شوند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها