رضا توکلی در گفتگو با «بسیج»:
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حقش نیست بازیگرانی که چندین سال متوالی در سینما و تلویزیون ایفای نقش کرده اند، به فراموشی سپرده شده و خانه نشین شوند؛ این بی انصافی در حق آنهاست.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۸۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
رضا توکلی بازیگر سریال «زیرزمین» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به علل معضل بیکاری بازیگران گفت: پول، عمده ترین مشکلی که صداوسیما با آن دست به گریبان است و قطعا کسربودجه صداوسیما در کاهش تولیدات تلویزیونی و به موازات آن،بیکاری بازیگران نقش ویژه ای داشته است.
 
وی ادامه داد: ما بازیگران درد دل های زیادی برای گفتن داریم اما امکان بازگو کردنش نیست، چرا که اگر همه حرف های دلممان و کاستی های موجود در هنر بازیگری را بازگو کنیم، مشکلاتمان دو چندان می شود و به دلیل این اظهار نظراتمان، بیکارتر می شویم.
 
توکلی ادامه داد: بازیگرانی که چندین سال متوالی در سینما و تلویزیون ایفای نقش کرده اند و با تمام وجود برای هنر این مملکت زحمت کشیده اند، نباید به دست فراموشی سپرده شده و خانه نشین بشوند و این بی انصافی در حق آنهاست.
 
این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: اخیرا در فیلمی ایفای نقش کرده ام که اصلا علاقه زیادی به این نقش منفی نداشتم اما به دلیل بیکاری که وجود دارد، مجبور شدم آن را قبول کنم؛ واقعا حقش نیست که بعد از چندین سال که در هنر این مملکت زحمت کشیده ام، روزی به جایی برسم که برای بیکار نماندن، مجبور به ایفای نقشی بشوم که به آن علاقه ندارم.
ارسال نظرات