همزمان با دهه کرامت تعدادی از خدام حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با آیت الله اعرافی امام جمعه میبد دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۲۳۷۰۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، امام جمعه میبد در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه کرامت، با بوسه بر پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س)، به حاملان این پرچم گفت: شما با سفر به شهرستان میبد و آوردن پرچم متبرک حرم ، فضای این شهرستان را معطر و پر از نورانیت کردید .

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به تاریخ سراسر نورانی قم و پیوند آن با اهل بیت گفت : اصلا این تقدیر الهی بود که حضرت معصومه سلام الله علیها به عشق برادرش حضرت ثامن الحج امام رضا (ع) به ایران سفر کند و در شهر مقدس قم با آن بیماری به لقای حق بشتابد .

وی افزود: حقیقتا این یک تقدیر بود که به برکت وجود این بانوی بزرگ ، قم به پایگاه مهم تشیع و حوزه عملیه بدل شود .

یکی از روحانیون کاروان خدام حضرت معصومه (س) در این دیدار با تقدیر از استقبال بی نظیر مردم از این کاروان در شهرستان میبد گفت: این کاروان از اول دهه کرامت با سفر به شهرستانهای مختلف با هدف ایجاد حال و هوای معنوی و تقویت باورهای دینی و ارتباط مردم با ائمه ، با حضور در مراکز عموم و امامزاده ها ، ندامتگاهها و بیمارستان ها سعی دارد شور و نشاط اجتماعی را تقویت کند .

وی افزود: علاوه بر آن این کاروان با حمل پرچم متبرک به کسانی که به دلایل مشکلات نمی توانند به حرم حضرت معصومه و امام رضا (ع) سفر کنند این برنامه را انجام می دهیم .

این روحانی، طولانی ترین سفر خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها را سفر به استان یزد عنوان کرد و گفت : حال و هوای استان یزد و شهرستان میبد حال و هوای خاصی است و استقبال کم نظیر مردم میبد نشان از ارادت خالصانه به اهل بیت است .

ارسال نظرات