یکصدمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه/3
سخنگوی قوه قضاییه گفت:دادسرای نظامی حسن عباسی را ابتدائاً دعوت و قرار وثیقه برای وی صادر شد و در نهایت وی روز گذشته با تامین قرار وثیقه از بازداشت آزاد شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۷۱۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصدمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در روز خبرنگار، با اشاره به بازداشت حسن عباسی در چند روز اخیر افزود: وی نسبت به نیروهای نظامی ایران سخنانی را مطرح کرده بود اما بعد از عذرخواهی از نیروهای نظامی و همچنین پذیرش این عذرخواهی از سوی امرهای ارتش، وی به دادسرای نظامی دعوت شده بود.

اژه‌ای با بیان اینکه برخی نیروهای مسلح ما با توانایی بالای خود به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب فداکاری‌های فراوانی داشتند نسبت به سخنان حسن عباسی عکس‌العمل‌هایی و مواضعی را اتخاذ کردند که در این راه سپاه نیز عکس‌العملی را نشان داد و در مجموع نیروهای مسلح ایران با مواضع اخیر خود اجازه سوء استفاده و همچنین بروز تفرقه و شکاف را به دشمنان جمهوری اسلامی ایران ندادند.

اژه‌ای گفت: دادسرای نظامی حسن عباسی را ابتدائاً دعوت و قرار وثیقه برای وی صادر شد البته در همان جا فردی اعلام کرد که توان قرار وثیقه را دارد ولی حسن عباسی این قرار وثیقه را نپذیرفت و وی از سوی دادگاه بازداشت شد. در نهایت وی روز گذشته با تامین قرار وثیقه از بازداشت آزاد شد.
ارسال نظرات