نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جای نشریات و مطبوعات تخصصی در لرستان خالی است در حالی که بسیار لازم و ضروری است.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۱۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در آیین تجلیل از خبرنگاران لرستان که در سالن شهید آوینی اداره ارشاد خرم اباد برگزار شد با اشاره به اینکه در آموزه های دینی ما همواره قلم مقدس و دارای جایگاه بلندی بوده است افزود: اینکه قلم و بیان در اختیار چه کسی باشد تعیین کننده سود و زیان آ« خواهد بود.

وی اظهار داشت: اگر قلم بهه دست انسان پاک باشد امید ، همدلی و وحدت ایجاد می کند اما اگر به دست انسان تبهکار بیوفتد در خدمت زر و زور و تزویر قرار می گیرد و به دنبال اختلاف،افراط و تفریط می آید.

نماینده ولی فقیه در لرستان رسالت اصلی خبرنگاران را بصیرت افزایی اعلام و تصریح کرد:با قلم خبرنگار می شود جامعه را به سمت پشرفت هدایت کرد و یا برعکس جامعه را به عقب ماندگی و بهم ریختگی سوق داد.

میرعمادی در خصوص اخلاق خبرنگار گفتکصاحب قلم نیازمند آراستگی اخلاقی است و اگر اخلاق در رسانه حاکم شود همه چیز در مسیر صحیح خود قرار می گیرد.

وی به رقابت موثری که در میان رسانه های لرستان شکل گرفته است اشاره کرد و افزود:برخی می خواهند اصحاب قلم یکنواخت بنویسند اما تک صدایی دررسانه تملق و دور شدن از واقعیات را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان صحبت هایش در جمع خبرنگاران از پیشکسوتان آنان خواست در مسیر های تخصصی قدم بردارند چرا که جای نشریات و مطبوعات تخصصی در زمینه های سیاسی،فرهنگی،سبک زندگی اسلامی و ... در لرستان خالی است در حالی که بسیار لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: ما نیازمند تبیین دیدگاه ها و ایده های رهبری برای پیشرفت جامعه هستیم و نشریات تخصصی به این امر می تواند کمک کند.

میرعمادی گفت:نشریه تخصصی اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه های پیشرفت اقتصاد را با بیان فعالیت هایی عرصه اقتصاد مقاومتی فراهم کند.

انتهای پیام/ف
ارسال نظرات