خبرهای داغ:
صبح امروز؛

دیدارفرمانده سپاه نینوا و نماینده ولی فقیه سپاه استان با امام جمعه شهرستان گنبدکاووس

فرمانده سپاه نینوا به همراه نماینده ولی فقیه سپاه استان امروز با امام جمعه شهرستان گنبدکاووس و امام جمعه سابق این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۳۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس، فرمانده سپاه نینوا استان به همراه نماینده ولی فقیه سپاه استان امروز با امام جمعه شهرستان گنبدکاووس و امام جمعه سابق این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.فرمانده سپاه نینوا استان در این نشست گفت :

شهرستان گنبدکاووس، شهرستان ولایتمدار است و حجت الاسلام سبحانی به عنوان یک قدرت در جهت ایجاد اتحاد و همگرایی بیش از دو دهه در این شهرستان تلاش نموده و همکاری خوبی نیز با سپاه داشتند.

رحمت الله صادقی افزود : در زمان دفاع مقدس ، شهرستان گنبدکاووس یک از محورهای مورد توجه ولایت بود و گاها به دلیل فعالیت خوب خود در این مدت، با شهرهای بزرگ قابل قیاس بود .

وی ادامه داد : با توجه به ترکیب اقوام و مذاهب همیشه این شهرستان مورد توجه دشمنان بوده تا بتوانند بین اهل شیعه و اهل سنت اختلاف بیندازند ولی علیرغم تلاشهای خود نتوانستند اقدامی در این راستا انجام دهند.

سردار صادقی خاطرنشان کرد : هدف سپاه در حال حاضر دفاع از جغرافیای فرهنگی ، سیاسی انقلاب اسلامی  است و به عنوان یک ماموریت ذاتی در شهرستان از آن یاد می شود.

وی اظهار داشت : انشاء الله مجموعه سپاه و بسیج بتوانند در حفظ تمامیت ارضی و مرزی فرهنگی اجتماعی سیاسی کار نمایند و مامریت خود را به نحو احسن انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان در این مراسم گفت : هر هفته 80 نفر از طلاب اهل سنت از استان گلستان به سفرهای زیارتی مشرف می شوندتا وحدت و همگرایی بین شیعه و سنی در سایر نقاط کشور نیز بیان شود.

حجت الاسلام رعایتی افزود : بیش از 400 نفر از طلاب اهل سنت تا پایان تیر ماه به مشهد مقدس اعزام شدند و قرار است بستری فراهم تا علما اهل شیعه و سنی به همراه خانواده خود امسال در عتبات حضور یابند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها