سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، هدف توطئه های دشمنان را جلوگیری از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در میان ملتهای دیگر دانست.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۵۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده نیروی زمینی سپاه از پایگاه های استقرار مرزبانان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در حراست از مرزهای جنوب غرب کشور بازدید کرد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، به همراه فرمانده قرارگاه کربلا و فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام از مقر گردان حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم و پایگاه های مرزی مستقر در سه راه حسینیه تا جزیره مینو بازدید و سپس در جمع اعضای شورای فرماندهی یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به تشریح توطئه های استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

این مقام ارشد نظامی، به تشریح وضعیت منطقه و اقدامات رزمندگان نیروی زمینی سپاه در راستای حفظ و تأمین امنیت پایدار در کشور از مرزهای شمالغرب تا جنوب شرق پرداخت.

سردار پاکپور، اظهار کرد: نوک پیکان نقشه های استکبار جهانی و دشمنان در منطقه به طرف جمهوری اسلامی ایران است.

وی، با اشاره به حمایت های همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی از گروه های تروریستی در منطقه به ویژه پشتیبانی از گروه های معاند نظام در شمال غرب و جنوب شرق، گفت: با توجه به رویدادهای منطقه ای، هوشیاری بیشتر مدافعان انقلاب و مرزبانان کیان اسلامی ضرورت دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه، تأکید کرد: امنیتی که در ایران اسلامی داریم بعد از عنایت الهی، مرهون جانفشانی مرزبانان غیور ایران اسلامی است.

سردار پاکپور، با تأکید بر ضرورت ارتقای آمادگی رزمی و افزایش توان دفاعی نیروهای مسلح در کنار تقویت بنیه اعتقادی و معنوی، تصریح کرد: رفتارها، منش و گفتار فرماندهان و مسئولان باید الگوی تمام عیار برای نیروهای رزمنده باشد، که اینگونه نیز می باشد.

وی، با اشاره به اهمیت آموزش های عقیدتی سیاسی که از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار می شود، تأکید کرد: نباید تنها به کلاس های عقیدتی اکتفا کنیم؛ بلکه باید رفتار عملی خودمان را در این زمینه ها نشان دهیم.

این فرمانده ارشد نظامی، در ادامه هدف توطئه های دشمنان را جلوگیری از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در میان ملتهای دیگر دانست و گفت: انتظار ما این است که در راستای مقابله با هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان، علاوه بر تقویت بنیه اعتقادی بر ارتقای توانمندی های دفاعی و آمادگی رزمی خود بیفزاییم و با رصد تحرکات دشمن، آماده پاسخگویی قاطع و دقیق و کوبنده در هر زمانی و سطحی باشیم.

گفتنی است: سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی، فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام نیز در ابتدای این جلسه، ضمن خیر مقدم گزارشی از عملکرد یگان رزم سپاه استان چهارمحال و بختیاری در حفاظت از مرزهای جنوب غرب کشور ارائه کرد.

ارسال نظرات