خبرهای داغ:
صبح امروزمراسم تجلیل از خبرنگاران در حوزه مرزبانی استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۶۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان فرماندهی مرزبانی استان گلستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال عرصه مرزبانی گفت: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف حضور خوب و فعالی دارند و ارتباط بین مسئولین و خبرنگاران با مردم بسیار قوی است.

سرهنگ ولی‌الله رضایی نژاد افزود: مسئولین اجرایی باید به حوزه‌ی خبرنگاران و مشکلات این اقشار توجه ویژه داشته با بتوانند به نحوی مشکلات اصحاب رسانه را مرتفع نمایند

وی ادامه داد: امروزه مرزبانان پرچم‌دار و ادامه دهنده  راه شهدا هستند و با توجه به اتفاقات کنونی در آن سوی مرزها مرزبانی تمام همت و تلاش خود را در جهت ایجاد امنیت پایدار به کار گرفته و خوشبختانه مرزهای کشور ما از جمله مرزهای ایمن در جهان است.

وی اظهار داشت: شما خبرنگاران مباحث و فعالیت‌های مرزبانی را که در حوزه مرز و مرزنشینان صورت می‌گیرد باید اطلاع رسانی نمایید.

فرماندهی مرزبانی استان گلستان بیان کرد: یکی از مواردی که خبرنگاران می‌توانند در جامعه تأثیرگذار باشند ارتباط خوب با مردم و ایجاد شادابی مناسب در جامعه است همینطور که ما متضمن امنیت مردم هستیم شما هم به نوعی تأثیر گذار در ایجاد شادابی در بین مردم می‌باشید.

وی با اشاره به حضور فعال مردم در عرصه‌های مختلف جامعه اضافه کرد: مردم بهترین پشتیبان مردم هستند و به عنوان یک اهرم خوب می‌توانند بر پایدار نظام مؤثر باشند ولازمه‌ی این کار ایجاد شادابی در بین مردم است.

رضایی نژاد خاطر نشان کرد: نیرو انتظامی امروز نیروی انتظامی زمان طاغوت نیز و خود را با جامعه یکسان می‌داند و اگر چارچوبی دارد فقط در قالب قانون می‌باشد.

وی اضافه کرد: در معاونت اجتماعی مرزبانی استان گلستان فعالیت‌های مناسب صورت گرفته و این معاونت تعامل و همکاری خوبی با جامعه خبرنگاران دارد و در ارزیابی‌های انجام شده عملکرد قابل قبولی را ارائه دادند.

رضایی نژاد در مورد یکی از برنامه‌های هفته ناجا گفت: فردا جلسه‌ای با مدیر کل بنیاد شهید استان و بعضی از مرزنشین‌ها در فرماندهی مرزبانی تشکیل خواهد شد تا انشاالله برنامه‌ای در هفته‌ی نیروی انتظامی تحت عنوان سالگرد شهدای مرزنشینان استان گلستان در یکی از شهرهای مرزی برگزار شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها