برنامه "رویدادهای ایران و جهان" در شبکه پارس که متعلق به سلطنت طلبان است درخصوص مصاحبه رضا پهلوی با «الوطن» در ارتباط با مسایل سیاسی ایران، نمایشی رسانه ای اجرا نمود.
کد خبر: ۸۷۲۳۹۰۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

خبرگزاری بسیج- اخبار ویژه

بعد از رسوایی های چند روز اخیر ربع پهلوی و مادرش در میان آل سعود و رسانه های وابسته به آنها مانند العربیه، این بار رضا پهلوی با الوطن رسانه ای دیگر از آل سعود مصاحبه ای انجام میدهد مبنی بر مسایل سیاسی ایران که به آن می پردازیم.گویا پسر پهلوی برای توهمات و رؤیای سلطنت خود شبکه های سلطنت طلب را نادیده و دست به دامن آل سعود شده است.در قسمتی از همین صحبتها چنین آمده است:

پهلوی به الوطن فاش کرد که او تلاش می‌کند تا رژیمی دموکرات و لائیک در ایران برقرارشود، تا موزائیک ملت ایران را حفظ کند، و احساس وابستگی به کشورشان را داشته باشند. وی اشاره کرد که مشروطه پادشاهی، به رشد و ترقی ایران کمک خواهد کرد.

نکته مضحک در این میان خیالات ربع پهلوی است که همچنان بر آنها اصرار دارد و چنین می گوید:

"من به جوهر آینده ایران، و نه به شکلش اهمیت میدهم. هدف سیاسی من درحال حاضر، رهبری حمله‌ای قوی، علیه رژیم مذهبی و خلع آن، و تبدیل کردن آن به رژیمی مدرن، لائیک، دموکراتیک و پارلمانی. هنگامی که این هدف برآورده شد، ملت ایران به صندوق‌های رای میرود، و با آزادی تمام، کسی را که بر آنها حکومت کند، انتخاب می‌کند. آینده من را خود ایرانیان، تعیین می‌کنند. و من آماده خدمت به آنها هستم، در هرجایی که مناسب می‌دانند."

در قسمتی دیگر پسر پهلوی با ایراد از اجرای قوانین در ایران از عبارت وحشی گری استفاده می کند بطوریکه انگار در دوران سلطنت پهلوی با مجرمان با ملاطفت برخورد میشده و ساواک نمایشی بوده است.در پایان ذکر این نکته لازم است که استیصال و درماندگی ربع پهلوی وی را به هر خفتی وادار نموده است که پناه بردن به آل سعود از بدترین آنها در این چند سال بوده است.


ارسال نظرات