خبرهای داغ:
در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر تاکید شد:

مقابله با نظام جاهلیت مدرن باید در اولویت برنامه‌ رسانه‌ها باشد

حجت الاسلام معبودی در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر استان قزوین تاکید کرد: مقابله با نظام جاهلیت مدرن باید در اولویت برنامه‌ رسانه‌ها قرار بگیرد و رسانه‌های انقلابی در تحقق این مهم نقش ویژه‌ای دارند.
کد خبر: ۸۷۲۳۹۱۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در همایش تجلیل از خبرنگاران برتر عنوان کرد: نقش رسانه ها باید در جامعه امروزی به صورت شفاف تبیین و نهادینه شود.

وی افزود: با توجه به حضور وتبلیغات رسانه های منحرف که قصد از بین بردن ارزشهای اسلام و انقلاب را دار هستند باید با حضور اصحاب آگاه در رسانه اهداف شوم آنان را خنثی نمایند.

این مقام مسئول با دسته بندی رسانه ها در جامعه خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند که شامل رسانه‌های خودی، انقلابی و اسلامی، رسانه‌های منفعل و یا به تعبیری رسانه‌های خنثی و رسانه‌های معاند و دشمن است.

حجت الاسلام معبودی اذعان کرد: رسانه ها برای رسیدن به موفقیت در حیطه کاری خود باید مطالبات و خواسته های مردم را از مسئولان و دستگاه های اجرایی مطالبه گنند.

مسئول نمایندگی سپاه استان قزوین متذکر شد: پیشرفت‌های علمی و فناوری در عرصه‌های مختلف نشان‌دهنده قدرت علمی و فناوری کشور است که اقتصاد مقاومتی باید مهمترین چالش رسانه ها در این محور باشد.

وی افزود: در جامعه اسلامی باید منظومه فکری مقام معظم رهبری در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، روحیه انقلابی‌گری، پیشرفت علمی، نفوذ و مقابله با اشرافیت‌گری مطالبه عمومی شود.

این مقام مسئول در خاتمه یادآورشد: مقابله با نظام جاهلیت مدرن باید در اولویت برنامه‌ رسانه‌ها قرار بگیرد و رسانه‌های انقلابی در تحقق این مهم نقش ویژه‌ای دارند.

لازم به ذکر است:  خادمان حرم مطهر رضوی نیز به مناسبت دهه کرامت در این مراسم حضور داشتند.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها