فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: دفتر صدور ویزا و روادید در استان لرستان ایجاد شود
کد خبر: ۸۷۲۳۹۲۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در نخستین جلسه ستاد پیاده روی اربعین حسینی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد ضمن ابراز امیدواری در راستای اینکه این مراسم در شان زائران برگزار شود اظهار داشت: مشکل ما این است که در استان لرستان دفتری برای گرفتن ویزا وجود ندارد که سبب شده زائران برای دریافت ویزا و روادید به استان‌های هم‌جوار مانند خوزستان مراجعه کنند که رفع این مشکل سبب عدم سرگردانی خیلی از زوار لرستانی می‌شود.

وی افزود: سال گذشته سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان موکب مهران را با استانداری و موکب کربلا و نجف را با همکاری قرارگاه برپا کردیم که دراین ‌بین تغذیه و اسکان کامل در مهران و اسکان در کربلا و نجف را انجام دادیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بیان کرد: از دیگر مشکلات پیش‌آمده مشکل رفتن از نقطه صفر مرزی به سمت اولین موکب است که مسیر طولانی است و اگر بتوانیم چند دستگاه را به پشت مرز برسانیم تا به‌راحتی خدمات بیرون از مرز بدهیم.

وی با اشاره به اینکه بردن و برگرداندن وسایل اسکان کار تقریباً سختی است، عنوان کرد: بهتر است برای کم شدن این مشکلات بخشی از وسایل را برای سال بعد در کربلا نگه‌داریم که برای انجام این کار نیازمند محلی برای استان هستیم چراکه هزینه حمل‌ونقل این وسایل کار سختی است.

کشکولی عنوان کرد: زائران مرکز کشور قصد خروج از مرز کرمانشاه را دارند و خوزستانی‌ها از چزابه و شلمچه به سمت کربلا و مردم لرستان بیشتر از مسیر مهران به کربلا می‌روند.

ارسال نظرات