45 نفر از بسیجیان کوثری(برادر) در قالب راهیان نور به منطقه عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۲۳۹۷۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، 45 نفر از برادران کوثری برای بستن عهد و پیمانی دوباره با شهدا به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور به خبرنگار خبرگزاری بسیج کوثر گفت: حضور بسیجیان کوثری در مناطق عملیاتی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده و است.

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در سطح کشور با هدف شناساندن جنگ هشت ساله دفاع مقدس ایران با عراق به بسیجیان و الگوگیری از سیره رزمندگان و شهدا است.

وی با بیان اینکه 45 نفر از برادران در این اردوی راهیان نور شرکت کردند، افزود: کاروان‌های راهیان نور یکشنبه راس ساعت 9 صبح از محل سپاه ناحیه کوثر به کربلای ایران اعزام شد که بسیجیان در این مدت از یادمان شهید باکری، منطقه عملیاتی تمرچین، حاج عمران و همچنین منطقه عملیاتی پیرانشهر و یادمان‌های برپا شده در آذربایجان غربی بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر با اشاره به اینکه بسیجیان در این اردوهای معنوی میثاقی دوباره با شهدای 8 سال دفاع مقدس می بندند اظهار کرد: هفته آینده نیز 45 نفر از خواهران بسیجی در قالب یک اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام خواهند شد.

 
 
 
 
 

ارسال نظرات