دیدار فرمانده و اعضای شورای پایگاه شهید باکری از متربیان برتر

در ادامه سرکشی شورای پایگاه شهید باکری با حضور در منزل متربیان نمونه حلقه های صالحین از زحمات والدین به خاطر تربیت نیکو و خوب فرزندشان و از فرزندشان به خاطر فعالیت درپایگاه و حلقه های صالحین تقدیر شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۰۰۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  سرکشی از خانواده متربیان برتر و نمونه حلقه های صالحین از خانواده متربیان شکوری؛بیک محمدپور و رشیدی تقدیر و تشکر شد.
 
در ادامه سرکشی شورای پایگاه شهید باکری باحضور در منزل متربیان نمونه حلقه های صالحین از زحمات والدین به خاطر تربیت نیکو وخوب فرزندشان و از فرزندشان به خاطر فعالیت درپایگاه و حلقه های صالحین تقدیر شد.
 
حسن خیری فرمانده پایگاه شهید باکری گفت:  این حرکت که به همت اعضای شورای  پایگاه آغاز شده است، تاثیر و معنویت خوبی در خانواده متربیان ایجاد کرده است.
 
خیری افزود: این حرک در دومین دوره سرکشی اثرات مثبتی داشته است که قابل مشاهده بوده است، به طوری که پدران و مادران متربیان در این دیدارها آن را ابراز کردند.
 
فرمانده پایگاه شهید باکری اظهار داشت: وصل کردن خانه و پایگاه باعث شده است که پدران برخی متربیان نیز در پایگاه حضور داشته باشند وامید است این حرکت عظیم و موثر بتواند فرهنگ بسیج را در جامعه و خانواده بسیجیان ترویج دهد.
 
خیری در پایان خاطر نشان کرد: در بسیج امروزه کار تربیتی مهمترین فعالیت و باید در اولویت قرار گیرد تا بتوان با تهاجم فرهنگی مقابله کرد.
 
خبرنگار بسیجی: بیسیم چی
 
متربی برتر ابوالفضل شکوری
متربی برتر ابوالفضل شکوری
متربی برتر امیر بیک محمدپور
متربی برتر امیر بیک محمدپور
متربیان برتر رضا و سعید رشیدی
متربیان برتر رضا و سعید رشیدی
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها