خبرنگاران قضاوت اجتماعی را در پیشبرد اهداف انقلاب سرلوحه کار خود قرار داده اند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد گفت: خبرنگاران قضاوت اجتماعی را در پیشبرد اهداف انقلاب سرلوحه کار خود قرار داده اند.
کد خبر: ۸۷۲۴۰۸۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به مناسبت روز خبرنگار سید حسن فاطمی در گفتگو با خبرنگار ان ضمن تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه شهرستان میناب گفت: خبرنگاران رسالت و نقش اصلی خود که همان قضاوت اجتماعی و انعکاس واقعیت ها در مسیر اهداف انقلاب و رشد و ترقی کشور به درستی ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه افسران سایبری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با قضاوت رسانه ای خود گام اساسی را در پیشبرد اهداف انقلاب برداشته اند افزود: ۱۷ مرداد در تقویم کشور به نام مردان و زنان تلاشگری که با ژرف نگری و هوش خود مشکلات یک جامعه بر اساس انعکاس واقعیات سرلوحه کار خود قرار داده اند مزین شده است.

سرگرد فاطمی بیان کرد: خبرنگاران با تمام نداشته هایشان و بدون همراهی هدف و مقصودی مشخص برای محاظت از داشته های ما شبانه روز در تلاش اند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب تاکید کرد: دفاع از حقوق تمامی اقشار مردم منطقه در زمینه های مختلف فرهنگی، هویتی، اجتماعی و در راه رضای خداوند و حل مشکلات مردم، بدونه هیچ اولویت گرایی برای شخص یا گروهی یکی از مهمترین ویژگی های قشر خبرنگار است.

سرگرد سید حسن فاطمی اظهار داشت: با توجه به رسالت کاری و داشتن هدف الهی جایگاه و مقام یک خبرنگار باید در جامعه حفظ شود و برای همراهی و همکاری با قشر زحمتکش و برای فراهم نمودن امنیت شغلی برای یک خبرنگار همه بسیج شوند.

وی در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار به همه زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، برای خبرنگاران متعهد ، سلامت قلم و توفیق روزافزون برای ادامه تلاش‌های رسانه‌ای را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار