استاندار هرمزگان:

خبرنگاران در توسعه و پیشرفت کشور مشارکت دارند

استاندار هرمزگان گفت: دولت تدبیر و امید، خبرنگاران را در جایگاه نقاد و بازوی انعکاس دستاوردها به‌عنوان یار و همراه خود در توسعه و پیشرفت کشور شریک می‌داند.
کد خبر: ۸۷۲۴۰۸۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

جاسم جادری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، بیان داشت: این روز یادآور عروج افرادی همانند شهید محمود صارمی است که نام و یاد آنان تا ابد بر تارک این سرزمین می‌درخشد و این روز به پاس تلاش‌های سازنده خبرنگاران و فعالان عرصه خبر باید گرامی‌ داشته شود.

وی با اشاره به رویکرد و دیدگاه و باور دولت تدبیر و امید به رسانه‌ها، افزود: نگاه دولت یازدهم به مطبوعات و رسانه‌ها و خبرنگاران نگاهی از سر اعتقاد و ایمان است، چرا که این دولت این بخش از جامعه را در جایگاه نقاد و بازوی انعکاس دستاوردها به عنوان یار و همراه خود در توسعه و پیشرفت کشور شریک می‌داند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در عصر ارتباطات و تکنولوژی رسانه‌ها نقشی اساسی و حتی زیربنایی در هر جامعه دارند و از همین رو دولت تدبیر و امید بر چرخش آزادانه اطلاعات تاکید داشته و در این راستا تاکنون نیز دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

جادری تصریح کرد: مدیریت عالی استان هرمزگان نیز در دولت تدبیر و امید برای افزایش تسهیل گردش آزاد اطلاعات، دفتر دسترسی آزاد به اطلاعات را در استان راه‌اندازی کرده است و برای کاربردی شدن عمقی و اساسی نگاه دولت به رسانه‌ها و مطبوعات در هرمزگان نیازمند تقویت و توسعه چنین دفاتر و واحدهایی هستیم.

وی با تاکید بر ایجاد فضای امن و امنیت روانی برای خبرنگاران، اظهار داشت: از تمامی مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در استان هرمزگان می‌خواهم که سطح روابط دستگاه خود را در بالاترین میزان تعامل با رسانه‌ها و خبرنگاران تنظیم کنند چون خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در جهت ایجاد فضای تعامل و همکاری در استان هرمزگان نقش اساسی داشته‌اند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اینجانب فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تمام تلاش‌گران این عرصه به‌خصوص فعالان و اصحاب رسانه در استان هرمزگان تبریک می‌گویم و امیدوارم شاهد توفیق روزافزون خبرنگاران و رسانه‌ها در استان باشیم.

ارسال نظرات