مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه بندرخمیر:

حضرت فاطمه معصومه(س) الگویی شایسته برای دختران جامعه است

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه بندرخمیر گفت: آگاهی با زندگی و رفتار حضرت معصومه (س) برای زنان و دختران جامعه امروز یک ضرورت است و نتیجه الگوبرداری از زندگی معصومین و بزرگان دین، زندگی سالم و موفق است.
کد خبر: ۸۷۲۴۰۹۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

حجت‌الاسلام مهرداد ملاحی ظهر امروز در ویژه‌برنامه‌ای که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در روستای نیمه‌کار برگزار شد، اظهار داشت: زنان و دختران جامعه اسلامی همواره با فرهنگی والا و پیشینه‌ مذهبی کار بزرگ تربیت و انسان‌سازی در اجتماع را به عهده داشته‌اند.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه بندرخمیر اجرای جشن‌ها و برنامه‌های ارزشی را مساجد یک کار پراهمیت عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در دنیایی که جنگ فرهنگی در حال جریان است و رسانه‌های غربی با هدف متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها مشغول فعالیت هستند باید با مراجعه به سیره معصومین و اهل‌بیت عصمت نهاد مقدس خانواده را گرم و پویا سازیم.

ملاحی با اشاره به اینکه عمده برنامه‌های بسیج با رویکرد فرهنگی اجرا می‌شود تصریح نمود: پایگاه‌های تربیتی و طرح صالحین در مناطق شهرستان شکل‌گرفته است و جوانان این شهرستان مرزی باهمتی مضاعف برای اعتلای فرهنگ و آیین ایرانی اسلامی فعالیت می‌کنند.

این مراسم به همت بسیج ناحیه سپاه بندرخمیر و با حضور حجت‌الاسلام جهانگیری امام‌جمعه شهرستان، صحرانشین مسؤول اداره تبلیغات و جمعی از مدیران و معتمدان داخلی برگزار شد و اجرای سرود، مقاله، سخنرانی و اهدا جوایز از دیگر برنامه‌های مراسم بود.

ارسال نظرات