8مدال برای ورزشکاران بسیجی اردل

دومیدانی کاران بسیجی شهرستان اردل، موفق به کسب 8مدال در مسابقات قهرمانی استان چهارمحال و بختیاری شدند.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۰۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل، گفت:‌ورزشکاران بسیجی این شهرستان موفق شدند در مسابقات قهرمانی بسیج یادواره شهدای مدافع اسلام و اهلبیت که در شهرکرد برگزار شد، 2طلا ، 3 نقره و 3 برنز را از آن خود کنند.

ابراهیم خلیلی با تبریک این موفقیت به ورزشکاران بسیجی شهرستان اردل، افزود: علیرضا عزیزی و هادی خسروی، در رشته های پرتاپ نیزه و پرش طول موفق به کسب مدال طلا شدند.

وی، ادامه داد:‌ علیرضا عزیزی و علیرضا رییسی به ترتیب موفق به کسب رتبه های دوم در رشته های پرتاپ وزنه و پرش طول گردیدند.

خلیلی، تصریح کرد: همچنین در رشته ی 400 متر برادر علیرضا رییسی موفق به کسب مدال نقره شد، در رشته های 400 متر نوجوانان ، 400 متر جوانان، پرش طول نوجوانان نیز؛ مسعود شکوهی، حمید خسروی و مهران سلیمی به ترتیب موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی، گفت: این موفقیت در صورتی به دست آمد که شهرستان اردل هیچ گونه امکاناتی در خصوص ورزش دو و میدانی ندارد و از ورزشکاران این شهرستان هیچ حمایتی نمی شود.

خلیلی در پایان اظهار کرد: باید تمام مسئولین بسیج شویم و این چنین استعداد هایی را که بدون هیچ گونه حمایت مالی و امکانات به این موفقیتها دست می یابند حمایت کنیم و با این کار به این سرزمین خدمت نماییم.

ارسال نظرات