فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۷ قبضه سلاح در ۲ مرحله و متلاشی شدن باند فروش اسلحه در غرب هرمزگان خبرداد.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۰۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

سردار عزیزالله ملکی امروز در نشستی با خبرنگاران به ارتقای امنیت در سطح هرمزگان اشاره کرد و اظهار داشت: 37 تن مواد مخدر در چهار ماهه نخست امسال در هرمزگان کشف شده است.

وی با تشریح عملیات کشف سلاح در غرب هرمزگان بیان‌ داشت: این باند در پوشش یک خانواده متشکل از یک مرد و سه زن و دو کودک از سمت استان‌های همجوار وارد هرمزگان شده که نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی و طرح معامله، عوامل آن را دستگیر و 17 قبضه سلاح گرم از نوع کلت از این باند کشف و ضبط کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف بزرگترین پرونده قاچاق کالای کشور در هرمزگان تصریح‌کرد: این پرونده با جدیت از سوی مقام قضایی در حال بررسی است و تا کنون 21 نفر درباره این پرونده دستگیر شدهاند.

وی در ادامه از کشف بیش از 328 میلیارد تومان کالای قاچاق در هرمزگان خبرداد و افزود: نیروی انتظامی برخورد با دانه درشت‌ها را در موضوع قاچاق دنبال می‌کند و مبادی ورودی را مدنظر دارد.

سردار ملکی در ادامه با تبریک روز خبرنگار، این قشر از جامعه را پرچمدار اطلاع رسانی معرفی‌کرد و گفت: خبرنگاران می‌توانند احساس امنیت را در جامعه افزایش و هم کاهش دهند. خبرنگاران همواره در تعامل با مردم هستند و هر جا پلیس از توان خبرنگاران استفاده کند موفق‌تر عمل کرده است.

ارسال نظرات