شهردار منطقه سه رشت از افتتاح سالن سرپوشیده ویژه بانوان در پارک ملت رشت خبر داد و افزود: سه زمین استاندارد مینی فوتبال و تنیس در پارک ملت رشت نیز بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۰۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سمیه رستگار در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد ضمن تبریک این ایام اظهار کرد: خبرنگاران باید بدون حواشی و جانبداری اخبار را منتشر می کنند و نسبت به ثبت رویدادها حساس تر عمل کنند.

وی بر تاثیرگذاری رسانه‌ها و خبرنگاران در افکار عمومی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با انتشار اخبار و عملکرد دستگاه‌ها بسیار بر جامعه تاثیر گذار هستند.

شهردار منطقه سه رشت ضمن ارائه عملکرد شهرداری منطقه 3 و با تاکید بر اینکه خدمات در شهرداری شبانه روزی است گفت: وضعیت فضای سبز منطقه سه رشت نسبت به دیگر مناطق بهتر است.

ترویج فرهنگ کتابخوانی مهم‌ترین هدف اجرای جشن شهردار برای کودکان قصه می‌گوید

رستگار با اشاره به اجرای جشن شهردار برای کودکان قصه می‌گوید در کلانشهر رشت گفت: جشن شهردار برای کودکان قصه می‌گوید یکی از برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کودکان است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه خانواده‌ها به اهمیت دادن به کتابخوانی در فرزندانشان خاطرنشان کرد: کتابخوانی و توجه به کتاب را بایستی از کودکی در بین فرزندان‌مان ترویج دهیم.

نصب المان فرهنگ برای نخستین بار در گیلان

شهردار منطقه سه رشت با اشاره به استفاده از المان فرهنگ برای نخستین بار در گیلان گفت: نصب این المان در کنار منطقه سه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان انجام شد.

رستگار از افتتاح سالن سرپوشیده ویژه بانوان در پارک ملت رشت خبر داد و افزود: سه زمین استاندارد مینی فوتبال و تنیس در پارک ملت رشت نیز بهره برداری رسید.

احداث آبنمای موزیکال پارک ملت رشت

وی از احداث آبنمای موزیکال پارک ملت رشت خبر داد و افزود: این پروژه در فضای پنج هزار و 500 مترمربع و با 36 میلیارد ریال اعتبار بزودی احداث خواهد شد.

شهردار منطقه سه رشت به پروژه «یخچال مهربانی» که سال گذشته برای اولین بار توسط شهرداری منطقه سه اجرا شد و مورد اسقبال عمومی قرار گرفت اشاره و تاکید کرد:متاسفانه در مورد یخچال مهربانی به درستی فرهنگ سای نشده است  در آغاز این طرح ، به مدت چند ماه مورد استقبال خوب شهروندان قرار گرفت اما پس از مدت کوتاهی به فراموشی سپرده شده است.

رستگار هسازی و پیاده‌روسازی بلوار ولی عصر(عج)، جمع‌آوری آب‌های سطحی، لایروبی، احداث پارک محله‌ای، سرای‌محله و... را از جمله پروژه‌های منطقه سه شهرداری رشت برشمرد.

ارسال نظرات