به همت پایگاه شهید اشرفی اصفهانی حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا کمک های جمع آوری شده به جبهه مقاومت با حضور مسئولین شهرستان شاهرود ارسال شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۲۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، طی مراسمی که با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود،بخشدار بسطام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و مسئول کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا و مسئولین محلی کمک مردم روستای جیلان به جبهه مقاومت اسلامی در سوریه ارسال شد.

در این مراسم 500 کیلوگرم نان شیرمال که به همت زنان روستای جیلان پخته شده بود برای رزمندگان جبهه مقاومت ارسال شد.

سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود در این مراسم با اشاره به بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه های مختلف انقلاب و کمک به اسلام و انقلاب اظهار کرد: این فعالیت ها ما را به یاد دوران دفاع مقدس می اندازد که مردم ما در پشت جبهه برای کمک به رزمندگان فعالیت های گسترده تدارکاتی و پشتیبانی انجام می دادند و این روحیه هنوز هم ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: همت و اراده ملت ایران در کمک به همنوعان خود مثال زدنی و سرآمد جهانیان است و این گونه برنامه گواه این امر است.

هاشمی با بیان اینکه تمام تلاش دولت تدبیر و امید برای این است که بتوانند مشکلات مردم مومن و متعهد و انقلابی و همیشه در صحنه ما به حداقل برسد بیان کرد: شما مردم ما با بصیرت با تمام مشکلات تا امروز ایستاده اید و همچنان با اراده پولادین در صحنه حاضر هستید و خدمتگذاران خود را در این راه کمک می کنید و با این کارها و حضور در صحنه های انقلاب پشتیبانی خود را از نظام نشان می دهید.

حجت الاسلام مسلمی روحانی مستقر روستای جیلان نیز با تقدیر از تلاش مردم برای کمک به محور مقاومت اظهار کرد: تلاش و ایثار شما برای کمک به محور مقاومت قابل وصف نیست و این تلاش ها برای این است که ما بگوییم همچنان محکم استوار برای دفاع از کیان اسلام ایستاده ایم و مانند دوران دفاع مقدس آماده حمایت و پشتیبانی هستیم.

در برنامه ارسال کمک های مردم به محور مقاومت10 راس گوسفند قربانی و گوشت آنها بین نیازمندان روستا تقسیم شد.

همچنین در انتهای این برنامه مسئولین شهرستان با خانواده دو تن از ایثارگران روستای جیلان دیدار کردند و از حماسه آفرینی و از خود گذشتگی آنها تجلیل نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها