حجت الاسلام و المسلمین صابری اراكی در طرح تقویت مبانی اعتقادی مردم ولایتمدار لردگان، گفت:‌ یك روز جوانان ما را با بمب شیمیایی می زدند؛ اما امروز جوانان ما را با اینترنت می زنند.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۳۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین صابری اراكی در این مراسم كه با حضور مردم نمازگزار لردگان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام علی(علیه السلام) سپاه این شهرستان، برگزار شد گفت: امروز در جامعه ما باید سبك زندگی، اسلامی بشود.

استاد حوزه علمیه بیان كرد: با كمال تأسف قرآن را بر سر می گذاریم؛ اما سبك زندگی ما غربی شده است. رشد طلاق از رشد ازدواج سبقت گرفته است. 300 هزار طلاق در سال گذشته آمار خطرناكی است.

اراكی ادامه داد: گفتیم مسلمانیم اما سبك زندگی ما اسلامی نیست. كجای مهریه ها اسلامی است.كجای قرآن گفته عروسی در تالار باشد.

وی، تغییر سبك زندگی را از توطئه های غرب علیه مردم مسلمان ایران دانست و تأكید كرد: غربی ها لباس ما را عوض كردند. آرایش موها را عوض كردند. ذائقه غذایی را عوض كردند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار كرد: در زمانی كه ما تحریم بودیم آمریكای جنایتكار دارو را تحریم كرد، انر‍‍ژی را تحریم كرد، كارخانجات، هواپیما، نفت و دیگر موارد را تحریم كرد؛ اما سئوال من این است، چرا گوشی موبایل را تحریم نكرد؟ چرا آخرین ورژن گوشی وارد ایران می شود؟ چون می خواهند با این موبایل ما را بكشند. یك روز جوانان ما را با بمب شیمیایی می زدند؛ اما امروز جوانان ما را با اینترنت می زنند.

مهمان طرح تقویت مبانی اعتقادی در بین نمازگزاران لردگان گفت: درمان این است كه اگر سبك زندگی اسلامی باشد آمریكانمی تواند در ما نفوذ كند. هشت سال دفاع مقدس جوانان ما جلو توپ و تانك دشمن ایستادند چون سبك شان عاشورایی بود.

شایان ذكر است: طرح تقویت مبانی اعتقادی به همت نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شهركرد حجت الاسلام و المسلمین نكونام(دامت بركاته) در استان ولایتمدار چهار محال و بختیاری با دعوت از سخنرانان برجسته و بنام كشوری در حال برگزاری است.

ارسال نظرات