معاون فرماندار بردسکن گفت: مسئولین و مردم مهمان نواز شهرستان بردسکن با آمادگی کامل میزبان دوندگان جادۀ ولایت در 21 مردادماه هستند.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۶۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابراهیم قاسم پور، در جلسۀ برنامه ریزی جادۀ ولایت که با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان بردسکن در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بردسکن دروازۀ ورودی خراسان رضوی است و باید تمام امکانات لازم را برای زائرین و دوندگان جادۀ ولایت فراهم کنیم.

وی گفت: تعداد ۴۰ نفر از مشهد شلمچه به سمت مشهد مقدس حرکت می کنند که خوشبختانه شهرستان بردسکن در این مسیر قرار دارد و افتخار میزبانی زائران امام رضا(ع) را داریم.

قاسم پور بیان داشت: دوندگان جادۀ ولایت حرکت از مسیر ذکر شده را از ۷ مردادماه شروع می کنند و ما در تاریخ ۲۱ مرداد میزبان این عزیزان در مزار شهدای شهرستان هستیم.

وی ضمن گرامیداشت و تبریک میلاد خجستۀ حضرت معصومه(س) و امام علی بن موسی الرضا(ع)، گفت: در بخش انابد هماهنگی و برنامه ریزی لازم جهت عبور زائرین از دهستان درونه انجام شود و در بخش مرکزی هم دهیار و شواری اسلامی روستای شفیع آباد مقدمات لازم میزبانی را فراهم کنند.

معاون فرماندار بردسکن افزود: پوشش رسانه ای خوبی انجام شود و در بحث امنیت سلامت زائرین، شبکه بهداشت و در بحث سوغات و پذیرایی اصناف، جهاد کشاورزی و شهرداری شهرستان آمادگی لازم را داشته باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها