خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: امام رضا (ع) توحید و ولایت را به هم گره زد و جلوی اهداف شو م دشمنان اسلام را گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۶۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین حسینیان در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: با توجه به سخنان امام رضا (ع) اگر ولایت پذیر نباشیم و امر ولایت را انجام ندهیم منحرف می شویم و حرکت اسلامی کند می شود.

وی افزود: امام رضا(ع) در حدیث معروف لااله الاالله حصنی و فمن دخل حصنی امن من عذابی به شروطها و انا من شروطها توحید و ولایت را دو اصل جدا ناپذیر می داند و برای تحقق اهداف عالیه اسلامی ولایت را همپای توحید امری مهم و ضروری طلقی می کند.

حسینیان در ادامه با توجه به حضور خدام رضوی در استان ها کشور تصریح کرد: با این حرکت فرهنگ زیارت از راه دور و حضور قلبی ائمه اطهار (ع) و یاد ایشان بیشتر مرود توجه قرار می گیرد.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: با این حرکت حال و هوای حرم مطهر شمس الشموس امام رضا (ع) در بین مردم پراکنده می شود و اقدام موثری در جهت ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) صورت می گیرد.

وی بیان کرد: فرهنگ زیارت و احترام گذاشتن به ائمه اطهار (ع) با حضور این خدام رضوی دوباره در جامعه زنده می شود.

حسینیان گفت: استقبال مردمی از این کاروان نشانه معرفت مردم نسبت به امام رضا(ع) و خدام رضوی است و در دوران تاریخ هم رهبران شیعه توسط توده مردم حمایت شده اند.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: اهمیت ولایت هر روز روشن تر می شود و همه باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و به آن توجه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها