خبرهای داغ:
اردوهای جهادی این شهرستان امسال با شرکت بیش از 2400 نفر روز بسیجی با حضور 8 گروه بسیج محلات و 6 گروه بسیج دانشجویی برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۷۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

2400 نفر روز بسیجی در اردوهای جهادی شهرستان برخوار شرکت می کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمدرضا حق شناس مسول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج برخوار در حاشیه بازدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برخوار از گروه جهادی شهید رضاییان خورزوق با اشاره به محورهای عملیاتی این اردوهای جهادی گفت: فعالیت‌های بسیجیان در این اردوها بیشتر مباحث محرومیت زدایی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی می باشد.
وی افزود: اردوهای جهادی این شهرستان امسال با شرکت بیش از 2400 نفر روز بسیجی با حضور 8 گروه بسیج محلات و 6 گروه بسیج دانشجویی برگزار می گردد.
حق شناس با اشاره به عرصه های جهادی این ناحیه افزود: امسال علاوه بر بسیجیان شهرستان در روستاهای مرغ و دنبی و پروانه گروههایی در روستای قاسم آباد تیران و کرون و یک روستا در سمیرم نیز حضور خواهند یافت.
مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج برخوار تصریح کرد: در اردوهای جهادی، بسیجیان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه کوشش می نمایند.
وی با اشاره به اردوهای هجرت شهرستان افزود: اردوهای هجرت دانش آموزی امسال با حضور 1000 نفر روز بسیجی دانش آموز و 450 نفر اردوهای یکروزه در مدارس شهرستان برگزار می گردد.
در این بازدید علاوه بر مسئولین ناحیه مقاومت بسیج برخوار خبرنگاران صداوسیما و بسیج نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها