امام جمعه آمل:

خبرنگاران برای منافع ملی، ترویج فرهنگ قرآنی و کرامت انسانی قلم می زنند

خبرنگاران کشورمان برای منافع ملی، ترویج فرهنگ قرآنی و دینی، کرامت انسانی و حفظ آبروی مؤمنان قلم می‌زنند و در این راه خوش‌خدمتی به مسؤولان و مدیران ندارند
کد خبر: ۸۷۲۴۱۷۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه شهرستان آمل با تاکید بر اینکه اگر اصحاب رسانه و خبر کرامت انسانی را از دست بدهند به بیراهه می‌افتند، خاطرنشان کرد: امروزه آل‌سعود در دنیا بدترین جنایت‌ها و فجایع را انجام می‌دهند ولی با درهم، پول و زر به اصحاب رسانه آنها را به سمت و سویی هدایت می‌کنند که جز معرفی به عنوان مدافعان حقوق بشر برای‌شان لقبی نداشته باشند.

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ها و مطبوعات مازندران و مراسم تجلیل از خبرنگاران استان به میزبانی این شهرستان در تالار بین‌المللی همایش‌های اریکه آریایی، اظهار کرد: امروزه خبر یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها در دنیا است که نقش زمان در آن بسیار مهم است.

وی افزود: امروزه خبرها در سطح دنیا طی کمترین زمان مخابره می‌شوند و خبر جایگاه والایی در کشورهای مختلف دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه رژیم غاصب اسرائیل نیز با پول و سرمایه خود اختیار اصحاب رسانه را در دست گرفته است، بیان کرد: خبرنگاران در جامعه اسلامی برای رضایت خداوند و با توجه به منافع مردم دست به قلم می‌زنند و رضایت مردم را در نظر دارند.

مرتضوی ادامه داد: خبرنگاران آملی نیز همانند خبرنگاران کشورمان برای منافع ملی، ترویج فرهنگ قرآنی و دینی، کرامت انسانی و حفظ آبروی مؤمنان قلم می‌زنند و در این راه خوش‌خدمتی به مسؤولان و مدیران ندارند.

وی با تاکید بر اینکه در نقد منصفانه خبرنگاران به دنبال خدمت به مردم هستند و برای‌شان فرقی نمی‌کند که مطالب‌شان به ذائقه مسؤولان خوش نمی‌آید، تصریح کرد: وحدت، همدلی و یکپارچگی به جامعه امید و آرامش می‌بخشد و باید خبرنگاران در عرصه بزرگ خبر نویدبخش وحدت و یک‌رنگی باشند.

امام جمعه آمل گفت: باید نگاه خبرنگاران در راستای توسعه و پیشرفت جامعه باشد و در این راستا خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت را سرلوحه قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار