راه هوایی تهران به آستاراخان موجب توسعه استان های شمالی است/تولیدکنندگان یاور نظام برای پیشرفت هستند

مهاجر از راه‌اندازی پرواز مستقیم تهران – آستاراخان در هفته جاری خبر داد، افزود: این امر سبب توسعه صادرات بین استان‌های شمالی و کشورهای سی آی اس می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۹۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه دولت باید در مسیر رفع موانع تولید گام‌های اساسی صورت دهد، تصریح کرد: اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری کشورها با مازندران امری ضروری است که باید تقویت شود.
عبدالله مهاجر دارابی در چهارمین جلسه کمیته توسعه صنعت، معدن و تجارت کارگروه اقتصادی مازندران در اتاق بازرگانی استان با گرامی‌داشت روز خبرنگار اظهار داشت: این فعالان عرصه رسانه‌ای زحمتکشان بی‌ادعا بوده و بسیاری از گره‌های کور جامعه در حوزه مسائل اقتصادی با قلمفرسایی اصحاب رسانه رفع می‌شود.

وی افزود: بسیاری از جلسات برای رفع موانع تولیدکنندگان در استان برگزار ولی متاسفانه هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

مهاجر با بیان اینکه عدالت اجتماعی در حوزه تولید به درستی رعایت نمی‌شود، افزود: باید دولت در شرایط تحریم، عدالت مالیاتی در حوزه تولید رعایت شود.

وی با اعلام اینکه ارتباطات تجاری بین مازندران و کشورهای منطقه باید تقویت شود، گفت: به‌دنبال رفع موانع صادراتی بین مازندران و کشورهای سی آی اس هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان در جهت رونق تولید، افزود: بخشش جرائم تامین اجتماعی را در حوزه تولید دنبال می‌کنیم.

مهاجر با اشاره به اینکه تولیدکنندگان همواره یار و همراه دولت و نظام بوده و دوستدار پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف هستند، گفت: پارلمان بخش خصوصی به‌دنبال اصلاحات اقتصادی و برخورد با رانت‌های اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه توسعه صادرات در مازندران باید بیشتر مدنظر مسئولان قرار گیرد، افزود: باید سیاست‌های دولت در راستای حمایت از تولید و بخش خصوصی باشد تا مشکلات صادرکنندگان و تولیدکنندگان از بین نرود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته مسیر اعطای تسهیلات به تولیدگرنماها سوق یافته بود، گفت: باید دولت به صورت جدی با رانت اقتصادی برخورد تا رکود تورمی را در کشور از بین ببریم.

وی از راه‌اندازی پرواز مستقیم تهران – آستاراخان در هفته جاری خبر داد، افزود: این امر سبب توسعه صادرات بین استان‌های شمالی و کشورهای سی آی اس می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها