خبرهای داغ:
امام جمعه سرایان گفت: همیشه انقلاب از افراطیون جناح های مختلف ضربه خورده است و برای امام جمعه حزب وجناح معنا ندارد بلکه باید همه زیر چتر امام جمعه حول محور ولایت فقیه حرکت کنند .
کد خبر: ۸۷۲۴۲۲۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی امام جمعه سرایان به همراه تعدادی از اعضای ستاد نماز جمعه در محل سپاه پاسداران ناحیه سرایان با فرمانده جدید سپاه دیدار کردند.

حجه الاسلام نجمی پور امام جمعه سرایان در این دیدار با تبریک انتصاب سرگرد امانتی به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان از زحمات سرهنگ محمودی فرمانده اسبق قدردانی کرد.

وی افزود: افتخار ما اینست که در کشوری زندگی می کنیم که عده ای با نثار جان خودشان عزت و اقتدار برای نظام اسلامی ایران به ارمغان آورند .

امام جمعه سرایان نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی هر شهر دانست وگفت: فرمانده این قرارگاه امام جمعه است و این از اتاق فکری برخوردار می باشد که بهترین اعضای آن نیروهای بسیج و سپاه می باشند.

حجه الاسلام نجمی پور گفت : حقیقت نماز جمعه تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری است که فصل الخطاب همه مسئولین در امور اجرایی کشور می باشد.

وی اظهار داشت: مردم شهرستان سرایان از همه جناحها و تفکرهای مختلف بسیار فهیم وپای کار می باشند .

حجه الاسلام نجمی پور در ادامه با اشاره به دوتفکر اصولگرا واصلاح طلب بیان داشت: که این دوتفکر در مقابل هم نیستند بلکه هرکس که از هردو جناح تابع امر ولایت باشد مورد توجه همگان خواهدبود.

وی گفت: همیشه انقلاب از افراطیون جناح های مختلف ضربه خورده است و برای امام جمعه حزب وجناح معنا ندارد بلکه باید همه زیر چتر امام جمعه حول محور ولایت فقیه حرکت کنند .

امام جمعه سرایان وحدت وانسجام همه نیروها انقلاب را رمز موفقیت کشور دانست و گفت: وظیفه همه ما جذب حداکثری مردم برای حفظ ارزشهای امام و شهداء وجایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد .

حجه الاسلام نجمی پور افزود: ما از نقد منصفانه استقبال می کنیم چون اگر غیر این باشد باعث تفرقه در بین مردم خواهیم شد و از شما هم می خواهیم که همراه وهمکار ما در جذب نیروهای انقلابی و ارزشی در ستاد نماز جمعه باشید تا بتوانیم وظایف خودمان را بخوبی انجام دهیم.

حجه الاسلام بنی اسدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان سرایان در این دیدار گفت: در جامعه ما برخی افراد نسبت به برخی دیگر از یک جایگاه خاصی برخوردارند.

وی عنوان کرد: وجه تمایز خدمت کردن در نظام اسلامی نسبت به دیگر حکومتها اینست که هرچه انسان به ولایت، انقلاب واسلام خدمت بیشتری انجام دهد قرب او در نزد خداوند بیشتر شده واگر کشته شود اجرش شهادت است .

بنی اسدی افزود: از بین همه نهادهای انقلابی نهاد امامت جمعه و نهاد مقدس سپاه و بسیج بیشتر مورد توجه است وعلتش هم اینست که این دونهاد تدوینگر فرمایشات مقام عظمای ولایت فقیه می باشند وامروز افتخار ما همه اینست که در این دو جایگاه خدمت می کنیم و همواره سعی کرده ایم که از تمام ظرفیتهای شهرستان،ستاد نماز جمعه وبسیج وسپاه و پتانسیلهای موجود برای تقویت نظام استفاده کنیم.

امانتی فرمانده سپاه ناحیه سرایان نیز با تشکر از حضور امام جمعه واعضای ستاد نماز جمعه گفت: اعتقاد ما در شهرستان بر وحدت و انسجام نیروهای ولایی وانقلابی می باشد.

وی افزود: همچنین اعتقامان اینست که جایگاه نماز جمعه بهترین جایگاه فرهنگی ، اجتماعی وسیاسی یک شهر می باشد که امام جمعه راس هرم این جایگاه می باشد وهمه ما باید کمک کنیم تا انتظارات مردم ومطالباتی را که مدنظرشان هست در چار چوب قانون برآورده سازیم .

امانتی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری گفت: اگر در عملیاتی کردن این شعار کوتاهی کنیم فردای قیامت در پیشگاه خداوند متعال و ائمه معصومین (ع) وشهداء چه جوابی خواهیم داشت .

وی گفت: ما باید با وحدت وانسجام خود وتبعیت از رهبری نظام به افراد سودجوء هیچگونه فرصت طلبی به نفع خودشان را ندهیم وبرای اجرای فرامین فرماندهی قوا در جامعه همیشه آماده باشیم چون اگر به این فرمایشات عمل کردیم قطعا همه مشکلات وموانع فراروی ما برطرف خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها