مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد:

کوچک ترین ناراحتی در تعامل با مدیران نداریم/کاهش 54 درصدی بودجه صدا و سیمای یزد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: اعتقاد بنده این است که شبکه یزد باید الگوی برتر در طنز، سرگرمی، برنامه های مذهبی و اطلاع رسانی باشد.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۳۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگران قشر غریب هستند و اگر بخواهند دردها ار بیان کنند با غربت بیشتری مواجه می شوند.

احمد پهلوانیان با بیان اینکه در طول یک سال و نیم مدیریتش در دو حوزه کلی جهت گیری کلان داشته است افزود: در این مدت سعی شده در رشد کیفی همه حوزه و حفظ و افزایش مخاطب گام مؤثری برداشته شود وبا توجه به آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته، برنامه‌های کارشناسی با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان و در زمینه‌های گوناگون در صدا و سیمای یزد تولید و پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در خصوص افزایش مخاطب گفت: با تلاش برای افزایش سطح کیفی برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای یزد شاهد افزایش 10 تا 15 درصدی مخاطبان این شبکه در فصل مختلف در مدت یک سال و نیم گذشته هستیم که آمار قابل توجهی است.

وی با بیان اینکهتوجه مدیران صدا و سیمای یزد به افزایش کیفی برنامه‌ها تنها به بخش سیما مربوط نیست و در معاونت صدا هم تلاشهای زیادی برای افزایش سطح کیفی برنامه‌ها انجام شدهتصریح کرد: سطح کیفی به صورت فصلی و مستمر اعمال می شود که بر اساس آمار سنجش، رادیو یزد در زمستان سال گذشته از رتبه زیر 15 به رتبه اول کشور در پاییز رتبه 3 و در بهار امسال رتبه 2 کشور را به خود اختصاص داد که به دنبال آنمخاطبان رادیوی یزد هم افزایش قابل توجه داشته‌اند.

پهلوانیان عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که در صدا و سیمای مرکز یزد وجود دارد بحث تامین منابع مالی است که متاسفانه سبب شده که این واحد نتواند به میزانی که نیاز است در تولید برنامه‌ها هزینه کند.

مدیرکل صدا و سیمای واحد یزد عنوان کرد: امسال بودجه مرکز یزد نسبت به گذشته با 54 درصد کاهش روبرو بوده به این معنی که ما کمتر از نصف بودجه سال قبل خودمان را برای برنامه‌های امسال در اختیار داریم.

وی سطح تعامل با مدیران استان را عالی عنوان کرد و افزود: به دلیل روحیه مثبت و تعامل گرایی مدیران استان، کوچک ترین ناراحتی در تعامل با آن ها نداریم، هرچند که میزان مشارکت ادارات مطلوب نیست و این هم ناشی از کمبود بودجه است اما از جهت نوع تعامل، همکاری مدیران درست و مثبت است.

پهلوانیان در پایان در خصوص برنامه های طنز و سرگرمی در صدای و سیمای مرکز یزد گفت: مطمئنا هدف ما از برنامه های طنز لودگی نیست و در این بابت انتقادات و پیشنهادها را پذیرفتیم و اعتقاد بنده این است که شبکه یزد باید الگوی برتر در طنز، سرگرمی، برنامه های مذهبی و اطلاع رسانی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار