خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: پرچم انقلاب بر شانه های رهبر معظم انقلاب در اهتزاز است.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۵۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی ظهر امروز در مراسم معارفه و دیدار مردمی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در مسجد امام حسین علیه‌السلام بیرجند با تبریک دهه کرامت اظهارداشت: جلسه امروز یک جلسه استثنایی و نقطه عطفی در تاریخ این منطقه و جریانهای فرهنگی و ارزشی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه محور تشکیل جلسه امروز امامت و ولایت است، گفت: نظام اسلامی ما بر حول محور ولایت و امامت شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب ولایت بود، گفت: یک روحانی و یک شخصیت تربیت شده در مکتب جعفری طوفانی در کشور و منطقه بوجود آورد و همه مردم کشور از او حمایت کردند دلهای مردم با حکومت شاهنشاهی زنگار زده بود و امام با قدرت معنوی توانست در مردم بیداری ایجاد کند و زنگار دلهای مردم را از بین ببرد.

تقوی یادآورشد: اگر در عرصه‌های علمی در قله‌های بلند قرار داریم، در عرصه‌های دفاعی یکی از ارتش‌های قدرتمند دنیا را داریم و در سلول‌های بنیادی و هسته‌ای به جایگاه بزرگی رسیدیم، همه از هدایت‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه هر کس به سرنوشت این ملت می اندیشد باید ولایت محور باشد، گفت: امروز از موضع قدرت با دنیا صحبت می‌کنیم چراکه اگر ضعیف باشیم، آمریکا برای حرف‌های ما هیچ ارزشی قائل نخواهد بود.

تقوی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی مان را باید حول محور ولایت حفظ کنیم، تاکید کرد: این وحدت ما را در برابر استکبار جهانی بویژه غرب پیروز می کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه پرچم انقلاب بر شانه ها های رهبر معظم انقلاب در اهتزاز است، گفت: صفحه های انقلاب خیلی تغییر پیدا کرده است و امروز رهبری با اندیشه های بلندشان امت اسلامی را در منطقه هدایت می کند و این بذر را امام خمینی(ره) افشاندند و رهبری امروز به خوبی و شایستگی باغبانی می کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) سبب شد تا ثبات آمریکا در منطقه بر هم زده شود، گفت: استکبار، حیله‌گرانی بی‌رحم هستند که برای گربه و سگ مرثیه‌سرایی می‌کنند اما در منطقه به دنبال کشتار مسلمین هستند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی افتخار دارند که امروز نماینده ولی فقیه برای آنها معرفی شد، عنوان کرد: آقای حجت اسلام عبادی روحانی ارزشمند از خانواده‌ای با ریشه، با ایمان و با تقوا که مردم خراسان‌جنوبی نسبت به ایشان شناخت خوبی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها