خبرهای داغ:
رئیس هیأت مدیره مجتمع ناشران استان قم خبر داد

ارائه تخفیف کتاب ویژه دهه کرامت/ تخفیف ویژه به خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

رئیس هیأت مدیره مجتمع ناشران استان قم از ارائه تخفیف کتاب ویژه دهه کرامت از سوی ناشران واقع در این مجتمع خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۷۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
ارائه تخفیف کتاب ویژه دهه کرامت/ تخفیف ویژه به خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین قوامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: ناشران مجتمع کتاب‌های خود را به مدت 10 روز از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) از 14 تا 24 مرداد با حداقل 20 درصد و حداکثر 40 درصد تخفیف ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ویژه کتاب‌های دانشگاهی،‌ عمومی و کودک و نوجوان اجرا می‌شود، ناشرانی که در این طرح شرکت کردند، در قالب لیستی که ورودی مجتمع توزیع می‌شود، معرفی می‌شوند، در این لیست به صورت موضوع‌بندی عنوان کتاب‌ها ارائه شده است.

رئیس هیأت مدیره مجتمع ناشران استان قم از ارائه تخفیف ویژه به خبرنگاران در مجتمع ناشران به مناسبت روز خبرنگار خبر داد و افزود: این تخفیف از دیروز شروع شده و تا فردا ادامه دارد که به همین مناسبت خبرنگاران از حداقل 25 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌های مذهبی فراوانی از سوی ناشران قمی منتشر می‌شود که با استقبال زائرانی که به شهر قم سفر می‌کنند، مواجه می‌شود.

قوامیان ادامه داد: ون‌های مخصوصی در محدوده شبستان به مجتمع ناشران تعیین شده تا علاقمندان خرید کتاب را منتقل کنند، این امر سبب رونق خاصی در مجتمع ناشران شده است.

وی با اشاره به فروش کتاب در طرح تابستانه گفت: در این طرح حدود 76 کتابفروشی در قم ثبت‌نام کرده بودند که حدود 40 هزار عنوان کتاب به فروش رفت.

رئیس هیأت مدیره مجتمع ناشران استان قم یادآور شد: زمانی که تخفیف بیشتری در زمینه کتاب ارائه می‌شود، فروش کتاب‌ها افزایش پیدا می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار