به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) اردوی فرهنگی ،تربیتی و زیارتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۶۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) اردوی فرهنگی، تربیتی و زیارتی در روز خبرنگار با حضور سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر، حجت الاسلام شبیری مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ابهر در آستانه مقدس امام زاده یعقوب (ع) برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در اردوی فرهنگی ،تربیتی و زیارتی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: مساله مدیریت مصرف، یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ فروزنده افزود: مصرف متعادل و پرهیز از اسراف و تبذیر و این عمل یک جهاد در مقابل دشمن می باشد.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی و تاثیرات ماهواره بر روی فرد و خانواده تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای نه تنها انسان را از جامعه دور میکند، بلکه باعث میشود شخص در خود محصور بماند و دیگر رابطه عاطفی و دوستانه با خانواده و اطرافیان نداشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر عدم ایجاد ارتباط صحیح بین والدین با فرزندان، ارتباط فرزندان با والدین، از بین رفتن کانون گرم خانواده در اثر استفاده از شبکه های ماهواره ای از جمله آسیب های ماهواره دانست.

گفتنی است، اجرای کارگاه آموزشی شورای امربه معروف و نهی ازمنکر با سخنرانی سرگرد افشار جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ابهر، نشست روشنگری مردمی، کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی و اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام شبیری و اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش تخلفات و جرائم دینی و اخلاقی از جمله برنامه های جانبی این اردوی یک روزه بود.

ارسال نظرات