خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خبرنگاران نقش موثری در اعتلای جامعه و پیشرفت کشور دارند.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۹۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار با اصحاب رسانه کرمانشاه با وی اظهار داشت: تاریخ فعالیت رسانه در استان کرمانشاه به یک قرن پیش می رسد که نشانه قدمت شغل خبرنگاری در استان دارد.
امام جمعه کرمانشاه با عنوان اینکه خبرنگار با انعکاس مشکلات و اخبار نقش موثری در تعالی جامعه دارد، افزود: اگر خبر به موقع، صادقانه و با دلسوزی منتشر شود، می تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند.
وی با بیان اینکه خبرنگاری برای تنویر افکارعمومی ایجاد شده است، گفت: رسانه در صورتی که جامعه را سمت و سوی صحیح هدایت کند، کار مقدسی انجام داده است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت انجام کار فرهنگی اظهار داشت: فرهنگ ارزشی باید در رسانه ها ترویج داده شود، به عنوان مثال اگر در رسانه ها یکی از فرمایش های مقام معظم رهبری یعنی سبک زندگی مطرح شود جامعه را متحول خواهد کرد.
آیت الله علما، با بیان اینکه مشکلات فرهنگی پیش پا افتاده در جامعه زیاد است، عنوان کرد: باید با فرهنگ سازی جامعه و جوانان کشور را بسازیم.
وی با اشاره به سرمایه های عظیم جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز با وجودی که بسیاری از مشکلات وجود دارد اما نسبت به گذشته پیشرفت های چشمگیری داریم.
امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد که رسانه ها باید در مقابل توطئه های فرهنگی دشمن بایستند.
آیت الله علما، به موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید با حمایت از اقتصاد مقاومتی این امر مهم را نهادینه کنند.
وی تاکید کرد: کشور ما بر روی زر نشسته است اما ما باید متکی به خودمان باشیم و از این ثروت های عظیم استفاده کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه نمی توان به دشمنان اطمینان کرد، گفت: باید به خود تکیه کنیم نه اینکه نگاهمان به سمت غرب باشد.
آیت الله علما تاکید کرد: از رسانه ها می خواهیم که فرهنگ کار و افزایش بازدهی را در جامعه توسعه دهند.
ارسال نظرات