خبرهای داغ:

استقبال مردم و مسئولان سرپل ذهاب از بیرق رضوی

کاروان خادمان حامل پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) روز دوشنبه با استقبال گرم مسئولان و مردم سرپل ذهاب وارد این شهرستان شد و این منطقه مرزی را متبرک کرد.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۹۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، این سومین سالی است که خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) وارد سرپل ذهاب می شوند و این شهرستان مرزی توفیق میزبانی این خادمان را دارد.
تعدادی از خادمان حرم امام رضا (ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید با در دست داشتن پرچم سبز متبرک بارگاه ملکوتی این امام همام ، فضای معنوی خاصی برای هزاران عاشق امام رئوف در سرپل ذهاب خلق کردند.
مسئول کاروان زیر سایه خورشید دیدار با خانواده شهید حسین قطره ای از شهدای سرپل ذهاب، گفت: شهیدان و جانبازان با رشادت های خود اقتدار و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و پیشرفت امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا و ایثار و گذشت جانبازان است.
احمدعلی منصوری افزود: شهدا حق بزرگی برگردن نظام اسلامی دارند و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای انقلاب است.
وی بیان کرد: هر میزان در تکریم خانواده های معظم شاهد، جانبازان و ایثارگران تلاش شود، ناچیز است و بزرگترین افتخار برای ما حضور در جمع خانواده های این عزیزان همیشه سرافراز است.
شهردار سرپل ذهاب نیز در جمع خادمان حرم رضوی گفت: فرهنگ شهید و شهادت همواره در تار و پود ملت ایران تنیده شده و این شهرستان مأمن شهدای بسیاری در هشت سال دفاع مقدس بوده است.
علیرضا قطره ای افزود: بی شک نتیجه پاسداری رزمندگان و جانفشانی شهدای گرانقدر، تامین آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی است.
شهید حسین قطره ای از شهدای سرپل ذهاب در سال 63 در پاوه دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار