رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با تاکید بر اینکه مربیان ورزشی باید مروجان اصلی اخلاق اسلامی باشند چون انتظار مقام معظم رهبری از جامعه ورزشی به دو عرصه فنی‌و‌حرفه‌ای و عرصه اخلاق معطوف شده و این دو باید توسط مربیان ورزشی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۴۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار داوود آذرنوش امروز در کارگاه آموزشی اخلاق اسلامی در ورزش ویژه مربیان ورزشی استان کردستان که در سالن پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اقدامات این سازمان با وزارت ورزش و جوانان این بوده که کارگاه‌های آموزشی را از سال 93 در سراسر کشور فعال کنیم.

وی گفت: در برخی موارد بعضی ناهنجاری‌های اخلاقی را در بین ورزشکاران مشاهده می‌کنیم و این رفتارها باید توسط مربیان اصلاح شوند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به توجهات و انتظارات مقام معظم رهبری از فضای ورزشی کشور تصریح کرد: مقام معظم رهبری انتظار دارند که افرادی که مروج رفتارهای پسندیده در میادین ورزشی هستند باید مورد تشویق قرار گیرند.

وی گفت: سال گذشته در سالن‌های بدنسازی شهر تهران برخی ناهنجاری‌های اخلاقی داشتیم که این رفتارها پسندیده و زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران و ورزشکاران ما نیستند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران از مردم استان کردستان به عنوان مردم اخلاق مدار نام برد و اظهار داشت: به طور خواسته یا ناخواسته در بین رشته‌های ورزشی و ورزشکاران کشورمان ناهنجاری‌هایی وجود دارد اما در مسابقات داخل کشور نیز برای آنان ملاحظاتی شده است که باید خود را اصلاح و تقویت کنند.

وی بر تلاش حرفه‌ای قهرمانان و ورزشکاران در سکوهای المپیک و کسب مدال‌های رنگارنگ برای کشورمان تاکید کرد و افزود: اگر توجه خود را به استمرار و تکرار در تمرینات حرفه‌ای کنیم می‌توان نتایج خوبی از المپیک گرفت و هر اندازه قهرمانان و ورزشکاران و مربیان کشور تلاش کنند به همان اندازه نتایج خود را می‌بینند زیرا تلاش المپیک یک تلاش حرفه‌ای است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با تاکید بر اینکه مربیان ورزشی باید مروجان اصلی اخلاق اسلامی باشند،گفت: انتظار مقام معظم رهبری از جامعه ورزشی به دو عرصه فنی‌و‌حرفه‌ای و عرصه اخلاق معطوف شده و این دو باید توسط مربیان ورزشی تحقق یابد.

ارسال نظرات