جانبازان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تجلیل شدند+تصاویر

مراسم تجلیل از جانبازان شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان یزد، امام جمعه، معاون فرماندار، بخشدار و رییس شورای اسلامی و مدیر عامل سنگ آهن در هتل نیکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۶۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در مراسم تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس شرکت، گفت:شما چه پیش از انقلاب چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران جنگ نرم به خوبی انجام مسئولیت کردید که نشانه ی بصیرت درونی شماست.

ابراهیمی نیا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: هرگونه تجلیل و تکریمی که از رشادت ها و ایثارگری جانبازان انجام شود ناچیز است. حضور در رشادت های شما عزیزان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سنگر سازندگی میهن اسلامی، زبانزده عام و خاص بوده و الگویی برای جوانان است.

وی ضمن اهدای لوح یادبود از طرف"حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه،معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور"به پاس همکاریهای مدیر عامل شرکت سنگ آهن با بنیاد شهید شهرستان و استان خاطر نشان ساخت، آقای عسکری که خود از جانبازان دفاع مقدس به شمار می رود همواره تعامل خوبی با بنیاد شهید داشته و دارند و توجه به رفع مشکلات این قشر ایثارگر هیچگاه غافل نبوده و جا دارد از ایشان تشکر شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار