نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حفظ خطوط قرمز، بنیان خانواده و سلامت نسل‌ها اصول مورد تائید همه ماست و ارزش‌هایی نیست که روی آن‌ها معامله کرد، اصحاب رسانه نیز باید حافظ این خطوط قرمز باشند.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۷۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای رسانه استان مرکزی و روز خبرنگار این روز را از روزهای مهم دانست و گفت: حرفه خبرنگاری در هر سطح و جایگاهی که باشد بسیار خطیر و مهم است چراکه باید نسبت به همه امور و مسائل شناخت داشته باشد؛ لزوم شناخت وظایف، مسئولیتها و تکالیف از یک سو و شناخت توطئه ها، خدمتگزاران و خائنین از سوی دیگر سختی این شغل را بیشتر می‌کند.

وی افزود: همه ما در یک جبهه بزرگ خدمت در راستای وظیفه مرزبانی از آرمان های امام راحل ادای تکلیف می‌کنیم، از یک سو باید توطئه‌ها را خنثی و از سوی دیگر به تقویت جبهه خود در مقابل به این توطئه‌ها بپردازیم و این دشواری‌های سختی کار خبرنگاری را بیشتر کرده که هر دو رسالتی بزرگ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در فضای فکری، مجازی، استانی، کشوری و در همه مسائل همت و غیرت اصحاب قلم، ادب و دانشگاهیان، وحدت کلمه، اتکا به خداوند و اعتماد به نفس لازم است که اهالی رسانه در این سنگرها قرار دارند.

وی افزود: اصحاب رسانه باید مسئولیت پذیر باشند و از انقلاب و ارزش‌های آن حراست کنند، ملت باید با اتکا به خدا در مسیر گام بردارد مراقب باشیم که دشمنان هر روز به دنبال ترفندهای جدیدی هستند تا ما را از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی غافل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: حفظ خطوط قرمز، بنیان خانواده و سلامت نسل‌ها اصول مورد تائید همه ماست و ارزش‌هایی نیست که روی آن‌ها معامله کرد، اصحاب رسانه نیز باید حافظ این خطوط قرمز باشند و قداست خانواده را بیش از هر زمانی مورد توجه قرار دهند.

تورم چارپا و غیرقابل کنترل پذیرفتنی نیست

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور گفت: کنترل تورم مهم نیست بلکه رکود بدتر از تورم است، تورم و رکود جزو بدترین بیماری اقتصادی هستند.

وی افزود: رکود کشور را در بن بست قرار داده و امروز به فکر چاره افتاده‌ایم، دولت تنها چهار سال فرصت دارد و در حال حاضر دولت یازدهم نیز زمان زیادی در دست ندارد همه باید کمک کنند تا کشور را از رکود خارج کنیم، رکود سم مهلکی برای هر جامعه‌ای است که درهیچ شرایطی نباید پذیرای آن بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تورم چارپا و غیرقابل کنترل پذیرفتنی نیست، کشور ظرفیت رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصد را دارد و اگر به این امر توجه نشود قطعا شاهد رشد بیکاری، فساد، قاچاق و افزایش مواد مخدر خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات