فرمانده سپاه ناحیه سیروان از ساخت 52 واحد مسکونی برای مدجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سیروان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۱۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد علی غلامی فرمانده سپاه ناحیه سیروان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: بسیج سازندگی طی سال های گذشته با پرداخت تهسیلات به کارآفرینان و محرومین گام های بلندی در شکوفا کردن اقتصاد داخلی کشور برداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان با تاکید بر اینکه باید به توان داخلی کشور تکیه کرد؛ گفت: بسیج سازندگی در هر استانی با ارائه خدمات اشتغالزایی و محرومیت زدایی مشکلات مردم را تا حدودی مرتفع می کند.

وی تصریح کرد: در راستای طرح های محرومیت زدایی سال 95 سپاه به کمک جهادگران بسیجی گام های بلندی برداشته است و مهمترین آن ساخت 52 واحد مسکونی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سیروان است.

وی اذعان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) و فرمانداری شهرستان سیروان در شناسایی مردم محروم همکاری بسیاری زیادی با سپاه این ناحیه داشته است.

سرگرد علی غلامی گفت: جهادگران بسیج دانش آموزی در طرح ولایت 3 مدارس شهرستان سیروان را مرمت، رنگ آمیزی، بهسازی و شعار نویسی کردند تا بتوانند در مهر ماه سال 95 فضای تحصیلی مناسبی را برای خود ایجاد کنند.

فرمانده ناحیه سیروان اظهار کرد: امسال برای اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی در جهت کاهش وابستگی ها و جلوگیری از واردات کالای خارجی تهسیلات ویژه ای برای کارآفرینان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات