فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
ارزش و اهمیت پاسداری در این نظام مقدس، اعتبار و رسالت خود را از دست مقام معظم رهبری گرفته است.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۳۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان در بازدی از پایگاههای مناطق مرزی سردشت گفت: ارزش و اهمیت پاسداری در این نظام مقدس، اعتبار و رسالت خود را از دست مقام معظم رهبری گرفته است.

سردار پرستار افزود: بر اساس انجام اقدامات عملی و فراهم ساختن تمهیدات لازم برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران به ویژه در این مناطق مرزی و برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در همه ابعاد گوناگون برای سپاه و پاسداران یک وظیفه و تکلیف است.

وی اظهار داشت: تلاش ما در مجموعه مقدس سپاه این است که از همه ظرفیتهای لازم برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای برقراری امنیت کامل در این نقطه از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و این موفقیت های بدست آمده را در درجه اول مرهون لطف خدا ، اخلاص ، تعهد ، تبعیت از ولایت فقیه و تلاش خالصانه و شبانه روزی پاسداران در مسیر حرکت ولایت فقیه که استمرار حرکت انبیاء و اولیاء الهی است ، توفقیق گرانبهایی است که باید قدر آن را بدانیم.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جریان این بازدید از عملکرد شایسته و تلاش مخلصانه رزمندگان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان که در این شرایط سخت مشغول نگهبانی از مرزهای جمهوری اسلامی هستند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

گفتنی است، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان به همراه مسئولین تیپ از پایگاههای مرزی سردشت بازدید به عمل آورد.

ارسال نظرات