در اولین جشنواره مطبوعات:

سبلانه و ارس تبار جوایز را درو کردند

در جشنواره مطبوعات استان اردبیل پایگاه خبری تحلیلی سبلانه و ارس تبار با کسب چهار رتبه در قله رسانه ها قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۴۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، مراسم تجلیل از خبرنگاران شامگاه یکشنبه در مجموعه فرهنگی فدک اردبیل در قالب نمایشگاه و جشنواره مطبوعات با تلاش خانه مطبوعات استان اردبیل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد که پایگاه خبری تحلیلی سبلانه وارس تباربا کسب چهار رتبه در قله رسانه ها قرار گرفت.

بر همین اساس در بخش ویژه ورزشی "تیتر و خبر" مصطفی محمدی از پایگاه خبری تحلیلی سبلانه،با عنوان « پیکان، فوتبالیست های اردبیل را دم در لیگ دو پیاده کرد» حائز رتبه اول شد و تندیس این جشنواره را از آن خود کرد.

در بخش ویژه نماز، فضای مجازی و سبک زندگی اسلامی رضا انوش با اثر «سبک زندگی و فضای مجازی» از پایگاه تحلیلی خبری سبلانه، رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

در بخش خبر میرنجات میرزایی از پایگاه خبری ارس تباربا عنوان « اصابت خمپاره به یک منزل مسکونی در روستای قلی بگلوی خدا آفرین» حائز رتبه نخست شد و لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس این جشنواره را از آن خود کرد.

همچنین در بخش ویژه نماز، فضای مجازی و سبک زندگی اسلامی میرنجات میرزایی با اثر « اراده فضای مجازی فراتر از اراده ماست» ازارس تبار،رتبه سوم را از آن خود کرد.

همچنین در این مراسم که به مناسبت روز خبرنکار برگزار شد از پیشکسوتان عرصه رسانه و نیز رسانه‌های برتر استان که در بخش های مختلف جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها شرکت کرده بودند تجلیل شد.

در این مراسم همچنین از سه چهره پیشکسوت حوزه خبر و رسانه استان اردبیل میرایوب تقواطلب، مدیر مسئول هفته نامه مهر اردبیل، وحید درگاهی هفته نامه آوای اردبیل و اصغر غنی‌نژاد خبرنگار نشریات سراسری و نیز از شاپور نظری و محمد اصغری کلاسر به عنوان خبرنگار مولف کتاب، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در این مراسم همچنین یاد و خاطره مرحوم کریم نیرومند، مسعود ناصر آزاد، اصغر دوستدار، فیاض آزاد، سارا نجفی خیاط و مرحوم ذاکری به عنوان روزنامه‌نگاران فقید استان گرامی داشته شد.

همچنین در آیین تجلیل از خبرنگاران، نفرات و تیم های برتر مسابقات ورزشی در رشته‌های شطرنج، دارت، دوومیدانی و فوتسال نیز با اهدای جوایزی تجلیل شدند.

جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان هر چند با حواشی همراه بود و سخنرانی شریفی معاون امنیتی و سیاسی استاندار اردبیل و حضور برخی چهره های پیشکسوت در پشت تریبون دلخوری های برخی گروهها را به همراه داشت اما قطعا می توان آن را اتفاقی نو برای حرفه ای تر شدن دانست.

ارسال نظرات