نخستین نشست کتابخوان اصحاب رسانه با حضور جمعی از فعالان رسانه پارس آباد در کتابخانه عمومی شهيد رجايي اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۶۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، سلسله نشست‌های کتابخوان که در مناسبت‌های مختلف به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس آباد با هدف ترویج و تبلیغ کتاب‌خوانی در بین قشرهای مختلف مردم برگزار می‌شود اين بار ميزبان جمعي از خبرنگاراني بود كه ضمن معرفی کتاب موردنظر خود خلاصه ای از آن را ارائه و بر مطالعه آن تاکید كردند.

در این نشست كه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، کتاب‌های " تاريخ روابط خارجي ايران"، "انعكاس"، "داستان و راستان" و "تاریخ روزنامه نگاری در ایران" توسط خبرنگاران به اشتراک گذاشته شد.

در اين نشست همچنين حجت الاسلام امين پورمحمد رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان پارس آباد با گرامي داشت سالروز شهادت محمود صارمی و تبريك روز خبرنگار بر همه فعالان این عرصه و اصحاب رسانه اظهارکرد: این قشر وظیفه مهم و خطیری در امر آگاهی و اطلاع رسانی در بین مردم را برعهده دارند.

وی با بيان اينكه رسانه‌هاي گروهي و نوشتاري نقش اثرگذاري در ترويج فرهنگ مطالعه در جامعه دارند، تصريح كرد: از این رو از اصحاب رسانه شهرستان می‌خواهیم تا در گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه، ما را در رسیدن به اهداف اداره کتابخانه‌های عمومی یاری کنند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ارسال نظرات