طرح هجرت آموزش و پرورش منطقه سرعین با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و زیباسازی فضاهای آموزشی به صورت نمادین در روستای کرده ده، آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۷۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، مدیر آموزش و پرورش سرعین گفت: اجرای این طرح های سازندهمی تواند در بحث زیبا سازی و شاداب سازی مدارس و بروز خلاقیت و استعداد دانش آموزان و افزایش روحیه کار تیمی و تعامل سازنده در میان دانش آموزان، تاثیر بسزایی داشته باشد.

غلامحسین گنجی، هدف از اجرای این طرح را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش کارآفرینی، تقویت حس مشارکت و مسئولیت پذیری بین دانش آموزان دانست و بیان کرد: در این طرح دانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت.

گنجی اظهار داشت: این طرح با همکاری مشترک بین آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی و با حضور دانش آموزان تا شروع سال تحصیلی، اجرا خواهد شد.

وی افزود: درقالب این طرح، 4 مدرسه در سطح شهرستان رنگ آمیزی و زیباسازی می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین در ادامه این مراسم از طرح ابتکاری "هر دانش آموز، یک گلدان" در مدارس شهری و روستایی شهرستان خبر داد و گفت این طرح به صورت مشارکتی توسط دانش آموزان و همکاران فرهنگی به منظور شاداب سازی مدارس در قالب پروژه مهر سال جاری اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات