مدل دستگاه سونوگرافی سرعین قدیمی بوده و متاسفانه در طول این مدت بلااستفاده در گوشه ای رها شده است.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۸۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، زنده دل در نشست خبری شورا اسلامی و شهردار سرعین گفت : مدل دستگاه سونوگرافی سرعین قدیمی بوده و متاسفانه در طول این مدت بلااستفاده در گوشه ای رها شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سرعین افزود:با توجه به جمعیت شناور 8 میلیونی سرعین و توریستی بودن این شهرستان باید بیمارستانی در شهر سرعین احداث شود که شورای شهر آمادگی اهدای زمین را دارند.

زنده دل اظهار داشت: در لایحه عوارض سال 95 برای هتل های 5 ستاره ،مراکز تفریحی و تالارهای بالای 1000 متر بصورت رایگان پروانه در نظر گرفته شده است.

وی بابیان اینکه از هر ایده گردشگری حمایت می کنیم تصریح کرد:با توجه به وجود پتانسپل احداث پل معلق در سرعین از سرمایه گذاران و کسانی طرح آنها یک ساعت نیز در ماندگاری مسافران تاثیر داشته باشند حمایت می کنیم.

زنده دل افزود: جدوال کلیه کوچه و خیابان های شهر تافصل سرما نوسازی خواهد شد.

عضو کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر سرعین گفت:پیست اسکی آلوارس را در خور شان این منطقه معرفی نشده و راه ارتباطی فوق العاده نامناسبی دارد تا جایی که در زمستان و تابستان خودروها زمین گیر می شوند.

زنده دل به اوضاع سرعین در تعطیلات فطر اشاره کرد و اظهار داشت :بیمارستان صحرایی در سرعین مستقر شده بود که حتی بنده نیز بعنوان یک شهروند از وجود آن خبر نداشتم که ضعف اطلاع رسانی در آن دیده می شود و همچنین بستن ورودی شهر سرعین و ادعا کنترل ترافیک راه حل مشکل نیست.

ارسال نظرات