خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین با بررسی مشکلات بر سر راه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: مسئولان به ظرفیت های بالقوه جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۴۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

 

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با نگاهی به عملکرد شش ماهه ابتدایی سال دولت و مسئولان در خصوص عملیاتی کردن نظریات اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری عنوان کردند در خصوص اقتصاد مقاومتی طرح ها و نظریات عدیده ای ارائه شده که همه آنها چشم گیر و خوب هستند ولی در حوزه عملیات کردن این طرح‌ها هنوز مورد خاصی دیده نشده و گام های مسمر ثمری برداشته نشده است.

وی ادامه داد: جامعه ما مردمی با امید دارد که نسبت به نظام خود اعتماد دارند لذا هنوز هم منتظر هستندکه دولت و مسئولان بتوانند در خصوص اقدام در حوزه اقتصاد مقاومتی دست به کار هایی بزنند که نتایج آن ملموس بوده و دردی از آنها دوا کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: تا امروز جز بخشنامه ها و ابلاغیه های متعدد چیز دیگری و جود نداشته است، لذا لازم است که مردم به عنوان رکن اساسی و اصلی جامعه اقتصاد مقاومتی و عمل به آن را یک مطالبه عمومی بدانند و عملیاتی شدن آن را از مسئولان خواستار باشند.

حجت الاسلام معبودی توضیح داد: اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات مهم اقتصاد است که جامعه ما امروز با آن دست و پنجه نرم می کند، رفع مشکل بیکاری و  خروج از رکود  و نیز رونق تولید می تواند توسط برنامه های جامع اقتصاد مقاومتی در کوتاه مدت کم رنگ شود و در طولانی مدت رفع گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) یادآور شد: کشور ما دارای قوه های بالقوه نیروی انسانی و منابع مادی متعدد است که ان دو سرمایه مهمی در خصوص پیشرفت کشور محصوب می شوند از این ر لازم است که مسئولان به این دو بیشتر بپردازند و تلاش کنند که از آن به بهترین نهو بهره برداری کنند.

وی تبیین کرد: رفع مشکلات اقتصادی امروز باید مهم ترین دغدغه مسئولان باشد ونیز آنان باید ایم مسئله را بر سایر دل مشغولی هایشان ارجح بدانند.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: دولتمردان باید با جدیت به موضوع اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنند با ظرفیتی که در جامعه ما وجود دارد با تلاش و به اعتماد به جامعه داخلی در جهت رفع دغدغه اقتصادی مردم قدم بردارند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها