خبرهای داغ:
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز عنوان کرد:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز عنوان کرد:در حال حاضر کشورما بیش از هرچیز به وحدت مردم و مسؤولان نیازمند است و باید در عرصه اطلاع‌رسانی تلاش شود تا ضمن حفظ همدلی و همزبانی، جامعه‌ای مطالبه‌گر و مسؤولانی پاسخگو داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۹۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،امیر زلیخایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور تنی چند از اصحاب رسانه، فعالان شبکه‌های اجتماعی و توزیع کنندگان مطبوعات شهرستان البرز برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت:  امروز با توجه به هجمه فرهنگی و رسانه‌ای دشمن، عرصه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی همانند یک میدان نبرد است.

زلیخایی افزود: خبرنگاران زیادی در طول دوران دفاع مقدس برای به تصاویر کشیدن و ثبت دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام تلاش کردند تا نسل امروز ما با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه نباشند و بدانند که همه ما مدیون این عزیزان هستیم.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی یکی از پایه‌های اصلی جامعه آگاه و با نشاط است که به حضور فعال و پرشور خبرنگاران نیاز دارد تا بتوان مشکلات موجود در جامعه را کشف، بررسی و به اطلاع مردم و مسؤولان رساند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز بیان داشت: خبرنگاران ضمن رعایت اصول حرفه‌ای و رعایت محدودیت‌های موجود، شهروندان را از حقوق خود آگاه کرده و پیام توده‌های مختلف مردم را منتقل می‌کنند که این کار خود موجب ارتقاء فرهنگ جامعه خواهد شد.

این مسؤول عنوان کرد: امروز با ظهور و گسترش رسانه‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی، مخاطبان زیادی به سمت این شبکه‌ها سوق پیدا کرده‌اند که باید در این فضا نیز همدلی و همزبانی را در بین مردم و مسؤولان ایجاد کرد.

زلیخایی اظهارداشت: در حال حاضر کشورما بیش از هر چیز به وحدت مردم و مسؤولان نیازمند است و باید در عرصه اطلاع‌رسانی تلاش شود تا ضمن حفظ همدلی و همزبانی، جامعه‌ای مطالبه‌گر و مسؤولانی پاسخگو داشته باشیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به نشر اکاذیب کرده و موجبات ایجاد بدبینی مردم به مسؤولان را فراهم می‌کنند که باید از اینگونه اقدامات اجتناب کرد.

این مسؤول ابرازداشت: خبرنگاران باید با رعایت اصول حرفه‌ای و کنارگذاشتن وابستگی‌های جریانی و سیاسی، فضایی را ایجاد کنند که در آن دشمن امکان سوء استفاده نداشته باشد که این نشان از اهمیت کار خبرنگاری دارد.

زلیخایی در خاتمه اضافه کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای آگاه و پیشرفته داشته باشیم باید فضای دوستی و همدلی را در پیش بگیریم تا مشکلات مان راحت‌تر مرتفع شود.

در خاتمه این مراسم از خبرنگاران، فعالان شبکه‌های اجتماعی و تنی چند از توزیع کنندگان مطبوعات شهرستان البرز تقدیر شد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها