نماینده سابق مجلس خطاب به مسئولان وزارت علوم در گفتگو با «بسیج»:

آموزش بدون تربیت هیچ فایده ای ندارد

نماینده سابق مجلس با انتقاد از برگزاری کنسرت در دانشگاه آزاد همدان گفت: وزارت علوم هیچ آئین نامه جدی در راستای تحکیم فرهنگ کشور ندارد، چرا که مسائل تربیتی را مهمتر از مسائل آموزشی نمی داند.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۱۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
دخیل عباس زارع زاده مهریزی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از برگزاری کنسرت در دانشگاه آزاد همدان که در آن شاهد بدحجابی و رفتارهای زننده و غیر شرعی برخی دانشجویان بودیم گفت: متاسفانه هر چه فاجعه های فرهنگی را بررسی کنیم منشأ آنها به دانشگاه ها مخصوصا دانشگاه های آزاد و رشته های علوم انسانی بر می گردد.

وی افزود: مسئولان دانشگاه ها هیچ برخوردی با این مسائل ندارند و تصمیمی از سوی متولیان برای اصلاح امور فرهنگی دانشگاه ها دیده نمی شود.

زارع زاده گفت: این مشکل به وزارت علوم بر می گردد که هیچ آئین نامه جدی در راستای تحکیم فرهنگ کشور ندارد، چرا که مسائل تربیتی را مهمتر از مسائل آموزشی نمی داند در صورتی که آموزش بدون تربیت هیچ فایده ای ندارد.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: این مسئولان اسلام و انقلاب و مکتب را درک نکرده اند، باید انقلاب دیگری در زیرساخت های فرهنگی مخصوصا در مراکز آموزشی ما به وجود بیاید. اکثر کسانی که ادعای مدیریت آموزشی دارند خودشان خالی از درد و دغدغه فرهنگی هستند.

زارع زاده تصریح کرد: مسئولان وزارت علوم بدانند که با این سمبل کردن ها و توجیه کردن ها و حرف های ضد و نقیض زدن مشکلی حل نمی شود و ارزش های ما روز به روز با این اقدامات زیر سوال می رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار