فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به نقش مهم خبرنگاران به عنوان رزمندگان خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی گفت: اکثر غول های رسانه ای جهان نوکر بی قید و شرط استکبار جهانی هستند.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۲۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمد خوشقدم در نشست تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان که در محل دفتر فرماندهی سپاه ناحیه دامغان برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های خالصانه و صادقانه فعالان عرصه اطلاع رسانی به ویژه در انعکاس اخبار حوزه فعالیت سپاه و بسیج، به تشریح ویژگی های یک خبرنگار انقلابی و متعهد پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان کار با نیت خدایی را نخستین ویژگی یک خبرنگار متعهد و انقلابی عنوان و تصریح کرد: شهید آوینی الگوی بارز این خصلت است؛ تأثیرگذاری ساخته های تلویزیونی او تحت عنوان مجموعه روایت فتح حاصل نیت خداجویانه و کار مخلصانه او است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد خبرگزاری ها و بنگاه های خبری بزرگ دنیا در دست شیاطین بزرگ زمانه است و آنها با سانسور محوری سیاسی، اجازه نمی دهند حقایق اخبار جهان به گوش مردم دنیا برسد و ملت ها از جنایات آنان در یمن، بحرین، سوریه، عراق و فلسطین و دیگر نقاط باخبر شوند و در این مسیر نقش خبرنگاران و رسانه های متعهد کشورما در افشای نیت و اعمال پلید دشمنان کلیدی است.

خوشقدم مسؤولیت پذیری و حضور فعالانه در تمامی عرصه ها، تعهد همه جانبه بدون درگیر کردن عقاید و سلایق شخصی، نشر امانتدارانه حقایق و اخبار را از دیگر خصایص خبرنگاران متخلق به اخلاق اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: رسانه ها و خبرنگاران انقلابی همان گونه که تا امروز اینطور بوده است باید به مسیر متعالی خود در راه آگاه سازی مردم و مبارزه با غول های رسانه ای استکبار جهانی ادامه دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها