خبرهای داغ:
امام جمعه دالاهو گفت: آمریکا قطعا رو به افول پیش می رود و بدعهدی برجام هم از افول آمریکاست که مقام معظم رهبری از اول بر بدعهدی آمریکا تاکید کرده بودند ولی گویا برخی نیاز به تجربه کردن داشتند.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۶۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
حجت الاسلام المسلمین نوروزی امام جمعه شهرستان دالاهو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو با اشاره به دهه کرامت گفت: این دهه با ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و با ولادت امام رضا به پایان می‌رسد و این ایام فرصت مغتنمی برای آشنایی با اهل بیت علیهم السلام محسوب می‌شود.

وی به بیانات مقام معظم رهبری طی هفته گذشته در امور مختلف از جمله سیاست داخلی و خارجی از جمله بد عهدی امریکا در برجام اشاره و اضافه کرد: معظم‌له از آغاز مذاکرات هسته‏ای بارها و بارها متذکر شده بودند که نباید به آمریکا به‏ عنوان یک کشور استکباری و خود بزرگ‏بین که به بد عهدی مشهور است، خوش‏بین بود.

 

امام جمعه دالاهو افزود: مقام معظم رهبری از اول بر بدعهدی آمریکا تاکید کرده بودند ولی گویا برخی نیاز به تجربه کردن داشتند.

 

وی با تاکید بر اینکه امریکا در پشت جنایت‌های روی داده در منطقه از جمله سوریه، عراق و یمن قرار دارد، افزود: امریکا در کودتای اخیر کشور ترکیه هم دخیل بوده است.

امام جمعه دالاهو با تاکید بر تحلیل قدرت امریکا در جهان و منطقه ابراز کرد: این نزول در وقایع روی داده از جمله کشورهایی مانند سوریه و عراق مشهود است.

حجت‌الاسلام نوروزی توجه به تولید داخلی و پرهیز از اشرافی گری را از دیگر بیانات مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: اشرافی بلای جان کشور در مسیر توسعه محسوب می‌شود.

امام جمعه دالاهو به روز خبرنگار اشاره و وظیفه خبرنگار را فارغ از وابستگی اطلاع رسانی دقیق و شفاف دانست و اضافه کرد: اطلاع رسانی باید همراه با نقد منصفانه، شفاف و همراه با عفاف و رعایت ارزش‌های اسلامی انجام شود.


ارسال نظرات