مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس، گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای آشنایی جامعه با سیره اهل بیت (ع) می باشد.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۸۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت دهه کرامت احمد مریدی مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباسدر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، دهه کرامت،‌ بهترین فرصت برای تببین و ترویج سبک حیات طیبه اهل بیت(ع) در بین آحاد مردم است و باید در دهه کرامت بستری مناسب برای ترویج فرهنگ و معارف نورانی اسلام و ائمه اطهار(ع) در زمینه آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان با فرهنگ دینی و اسلامی فراهم شود.

مریدی، تصریح کرد: دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی امام زمان خویش است، مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار کرده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.


مریدی با اشاره به اینکه دهه کرامت، دهه توسعه فرهنگ خاندان رسالت و دهه تحکیم پیوند با ولایت است، افزود: دهه کرامت، دهه ابراز محبت به ساحت اهل بیت (علیهم السلام) است .
وی، با بیان این که دهه کرامت بهترین فرصت تبیین سیره اهل بیت(ع) در جامعه است، تصریح کرد: برگزاری جشن های دهه کرامت فرصت مغتنمی برای تبیین سیره رضوی در بین مردم به ویژه نسل جوان است که باید در این راستا اهتمام و تلاش والایی وجود داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اشتیاق و محبت فراوان مردم به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و خواهر بزرگوار ایشان حضرت معصومه(س)، این دهه، سال به سال جایگاه بیشتری در جامعه پیدا کرده و استقبال مردم به این ایام بیشتر شده است.


ارسال نظرات